نرم افزارحسابداری صدگان

تحول مهارتهای حسابداری

1 1,700

حسابداراپ

با شروع سازگاری حرفه حسابداری جهانی با همه گیری کووید ۱۹ و پیامدهای آن، فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) مجموعه ای از گفتگوها به صورت میزگرد را برای درک پیامدهای همه گیری برای حسابداران حرفه ای و رهبران، و چگونگی اثر تجربیات آنها بر روی آینده حسابداری و مهارتهای حسابداری برگزار کرد.

پندار سیستم

به تازگی، فدراسیون بین المللی حسابداران خلاصه ای از این یافته ها را با عنوان تحول مهارتهای حسابداری: اثر کووید ۱۹ و مسیر پیش رو منتشر کرد. این گزارش، موضوعهای مهمی را که ذینفعان به اشتراک گذاشتند، مطرح می کند، شامل راه های سرعت یافته انجام کار، اثر فناوری، شیوه هایی که با خواسته‌های جدید اجتماعی همسو است، و تعادل مناسب مهارتها، که در مجموع نقشه راه را برای حسابدار حرفه ای نشان می دهد.
گفتگوهای میزگرد و مضامین نوپدید همچنین بر ساختار و محتوای نشست جهانی مجازی آینده با عنوان حسابدار پیش نگر: روندهای جهانی که آموزش و توسعه را تغییر می دهند، تاثیر دارد. این نشست که آینده نگر مشهور جهان، دانیل بوروس (Daniel Burrus) و مهمان ویژه تام هود (Tom Hood) در آن حضور دارند، این گفتگوها را ادامه داده و روی سه موضوع گسترده تمرکز می کند: فناوری، محیط و اجتماع.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. علیرضا سیاح زاده می گوید

    در ایران بعلت تنگناهای مالیاتی و بیمه ای شرکتها ، متاسفانه وضعیت حرفه نامناسب بوده و در اکثر شرکتها رهایی از چنگال اداره دارایی و سازمان تامین اجتماعی در اولویت امور قرار گرفته است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.