نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب نامه ۶۸۹۳۲/ت ۵۷۶۸۴ ه مورخ۹۹/۶/۲۲( واگذاری اراضی مازاد دستگاه های دولتی برای تأمین مسکن کارکنان دولت)

0 3,883

حسابداراپ

طبق این مصوبه، به منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان فاقد مسکن در دستگاه‌های اجرایی، اختصاص تا پنجاه درصد (۵۰%) از اراضی در اختیار دستگاه‌های اجرایی برای تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط امکان‌‌پذیر است.

پندار سیستم

هیئت وزیران در راستای کمک به تأمین مسکن کارکنان فاقد مسکن دستگاه های اجرایی و به منظور تسریع در واگذاری رایگان اراضی در اختیار دستگاه های اجرایی، آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را مورد بازبینی قرار داد.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هيئت وزيران در جلسه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، هیئت وزیران به منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان فاقد مسکن در دستگاه های اجرایی، ماده (۱۹) آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را با الحاق یک تبصره اصلاح کرد.

بر این اساس، وزارت راه و شهرسازی مجاز است با توجه به نیاز دستگاه واگذارکننده زمین، نسبت به واگذاری تا ۵۰ درصد با هماهنگی دستگاه های اجرایی از اراضی واگذارشده از سوی دستگاه های مشمول این ماده برای تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط دستگاه واگذارکننده زمین، اقدام و مابقی اراضی را به سایر طرح های تأمین مسکن فاقدین مسکن تخصیص دهد.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.