نرم افزارحسابداری صدگان

تسریع و تسهیل در پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان

0 926

حسابداراپ

باتوجه به انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی، جلوگیری از ترددهای غیرضرور، حفظ و صیانت از سلامتی بیمه شدگان و کارکنان سازمان ، تسهیلات جدید کرونایی توسط سازمان تأمین اجتماعی در نظر گرفته شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی ، به بیمه شدگانی که به استناد گواهی پزشک معالج و مستندات مراکز آزمایشگاهی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تست  PCR آنان مثبت اعلام گردیده ، غرامت دستمزد ایام بیماری طی شرایط ذیل پرداخت می گردد .

پندار سیستم

۱‏- با توجه به تمهیدات پیش بینی شده، بیمه شدگان مذکور حتی الامکان می­بایست با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت غرامت دستمزد و بارگذاری مدارک و مستندات پزشکی مربوطه اقدام نمایند.

۲‏- درخواست های غیرحضوری مذکور توسط واحدهای اجرایی سازمان به صورت روزانه مورد رسیدگی قرارمی گیرد .

۳‏- چنانچه دوره گواهی استراحت پزشکی ارائه شده ۱۵ روز و کمتر باشد، استراحت پزشکی مذکور بدون انجام تشریفات اداری( مربوط به معرفی به مراجع پزشکی و تکمیل فرم معرفی بکار توسط کارفرما) و در صورتی­که بیمه شده در بیمارستان بستری شده باشد، غرامت دستمزد مربوط به استراحت پزشکی متصل به ایام بستری تا سقف یک ماه بدون نیاز به تایید مراجع معتمد پزشکی سازمان پرداخت می گردد .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.