نرم افزارحسابداری صدگان

جدول مربوط به اطلاعات حساب های بانکی مربوط به فعالیت شغلی/چگونگی تعیین مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۸

0 6,993

حسابداراپ

پیام متنی سازمان امور مالیاتی به صاحبان مشاغل هنگام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ ( جدول مربوط به اطلاعات حساب های بانکی مربوط به فعالیت شغلی )

مودی گرامی ، سرجمع گردش تراکنش های بانکی شما در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور می باشد . لذا به منظور جلوگیری از قرار گرفتن در لیست مودیان دارای ریسک بالا در تکمیل اطلاعات این جدول کمال دقت را مبذول فرمائید.

پندار سیستم

 چگونگی تعیین مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۸
◾️ برابر آنچه که مصوب شده است بسیاری از صاحبان مشاغل حتی آنهایی که در سنوات گذشته نمی توانستند از مفاد تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م بهره مند شوند ، برای سال ۱۳۹۸ می توانند نسبت به تعیین مالیات سالانه خود به طور مقطوع اقدام نمایند .
◾️دستورالعمل مربوطه در جریان تدوین بوده و از جمله شرایط مسجل آن ، قطعیت مالیات سال قبل ( یعنی ۱۳۹۷ ) می باشد .
◾️عمده اظهارنامه های مالیاتی سال ۹۷ ، رسیدگی شده و برگ های تشخیص آماده ابلاغ می باشد . توصیه می شود با مراجعه به ادارات امور مالیاتی خود ، نسبت به دریافت برگه مالیاتی و قطعیت آن اقدام نمایید .
◾️اگر مالیات سال قبل شما به قطعیت نرسیده باشد ، آنچه که مبنای تعیین مالیات مقطوع سال ۱۳۹۸ قرار خواهد گرفت ، مالیات تشخیصی سال ۱۳۹۷ خواهد بود که یقینا مطلوب بسیاری از مودیان نخواهد بود چرا که نسبت به تعدیل آن برابر ماده ۲۳۸ ق.م.م اقدام نشده است .
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.