نرم افزارحسابداری صدگان

جدول افزایش حقوق ناشی از همسان‌سازی برای بازنشستگان حداقل‌بگیر تأمین اجتماعی در سال ۹۹

55 229,477

حسابداراپ

توضیح سایت تازه های حسابداری:

بخشنامه ۵۰۰۰/۹۹/۳۰۶ مورخ ۹۹/۳/۲۶(افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۹۹ را اینجا ببینید.

میزان افزایش مستمری بگیران تأمین اجتماعی بر اساس سابقه فعالیت اعلام شد.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی:

– در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل‌بگیر یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافتی داشتند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان میرسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.

– همچنین حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه به ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و با افزایش ۶۸ درصد می‌رسد.

– حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه و حداقل بگیر به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان یعنی افزایش ۵۰ درصدی می‌رسد و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۵ درصد رشد خواهد رسید.

پندار سیستم

– حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با ۲۴ درصد افزایش و به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه حداقل ۴۱ درصد و به ۲میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد.

– حقوق افراد با کمتر از ۲۰ سال سابقه ۸۳۴ هزار و رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه به ۵۹۴ هزار و ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید.

جدول افزایش حقوق ناشی از همسان‌سازی برای حداقل‌بگیران

(بازنشستگان با حقوق یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۸)

میزان سابقه حقوق سال ۱۳۹۹ بعد از همسان‎سازی میزان افزایش
دارای ۳۵ سال سابقه ۳ میلیون تومان ۸۰ درصد افزایش
دارای ۳۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ۶۸ درصد افزایش
دارای ۲۵ سال سابقه ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان ۵۰ درصد افزایش
دارای ۲۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان ۲۵ درصد افزایش
دارای ۱۵ سال سابقه ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان ۵۰ درصد افزایش
افراد ۱۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان ۵۰ درصد افزایش

جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشریح جزییات افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: حقوق مستمری بگیران حداقل بگیر در اسفندماه سال ۹۸ با بیش از ۲۰ سال سابقه کار به بیش از دو میلیون تومان خواهد رسید.

مصطفی سالاری شامگاه سه‌شنبه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه حدود سه و نیم میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی داریم، افزود: بازنشستگان حداقل بگیر دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کار، در اسفند ۹۸، حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند و با افزایش سنواتی که هر سال اعمال می‌شود این رقم به بیش از دو میلیون تومان رسید و با افزایش ناشی از متناسب سازی، این عدد برای سنوات مختلف خدمتی متفاوت است.

وی ادامه داد: امسال این رقم با توجه به متناسب سازی حقوق بازنشستگان، برای بازنشستگان حداقل بگیر با ۳۵ سال سابقه کار از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حدود ۳ میلیون تومان می‌رسد و برای کسی که ۳۰ سال سابقه کار دارد و حداقل بگیر بوده به حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد و برای کسی که ۲۵ سال کار کرده است بیش از دو و نیم میلیون تومان خواهد بود و به همین شکل کاهش می‌یابد.

وی گفت: میانگین رقم اضافه شده به حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی، ۶۰۰ هزار تومان است، اما با فرمول مورد توافق با کانون بازنشستگان کشور نهایتاً این موضوع در سنوات مختلف اعمال شد و درباره کسانی که حداقل بگیر نبودند و حقوق بیشتری می‌گرفتند هم این افزایش حقوق شامل حالشان شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: از نظر درصد، کسانی که حداقل بگیر هستند بیشتر دریافت می‌کنند. وی درباره تسهیلات بانکی بازنشستگان گفت: تسهیلات بانکی روال هر سال بود و بیشترین مبلغی که در یک سال تسهیلات قرض الحسنه برای بازنشستگان در سراسر کشور پیش بینی و از طریق کانون عالی بازنشستگان به کانون‌های استانی سهمیه‌هایی داده می‌شد که بازنشستگان به بانک رفاه مراجعه کنند و تسهیلات بگیرند پارسال ۲۰۰ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش ۱۰ برابری آن را به ۲ هزار میلیارد تومان رساندیم.

سالاری افزود: با این رقم، ۴۰۰ هزار بازنشسته، وام ۵ میلیون تومانی می‌گیرند در حالی که مبلغ وام پارسال، ۳ میلیون تومان و برای تعداد کمتری بود. وی اضافه کرد: کانون عالی بازنشستگان به ترتیب اولویت ثبت نامی، بازنشستگان را برای دریافت وام به بانک‌ها معرفی می‌کنند و نیاز به ضامن و تشریفات ندارند.

سالاری گفت: پارسال دفترچه تأمین اجتماعی به گونه‌ای بود که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به مراکز درمانی دولتی در سراسر کشور بدهکار بودیم و معوقات ۱۶ ماهه داشتیم و به بخش خصوصی هم حدود ۶ هزار میلیارد تومان بدهکار بودیم. تأکید رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این بود که اعتبار دفترچه‌های اجتماعی را احیاء کنیم و ارتقاء دهیم.

جدول تغییرات حقوق بازنشستگان (تأمین اجتماعی) پس از متناسب‌سازی  افزایش ۸۰ درصدی دریافتی حداقل‌بگیران

محل تبلیغ شما

55 نظرات
  1. حسین می گوید

    من بعید میدونم با ده سال سابقه بالای دومیلیون بدن

  2. بازنشسته می گوید

    چرا ۲۰ سال سابقه از همه کمتر اضافه شده ؟؟ کسی که ۱۰ سال سابقه داره ۵۰ درصد اضافه شده ولی کسی که ۲۰ سال بیمه پردازی کرده ۲۵ درصد باید اضافه بشه ؟؟؟؟؟؟

  3. بانو می گوید

    خب این افزایشی قرار بود از فروردین اعمال بشه. حالا مابه التفاوت فروردین تا تیر ماه رو اعمال میکنند یا خیر؟

  4. سميه می گوید

    جالبه تفاوت بین ده سال سابقه و بیست ساله صدهزار تومان و اینکه کمتر از سایر رده ها افزایش یافته؟!!!!!؟؟؟؟!

  5. ناشناس می گوید

    با سلام ..بعید میدونم افراد با ۱۰ سال سابقه که تا ماه قبل ۸۰۰هزار تومان حقوق میگرفتن یکباره به دو میلیون برسه …اگر کسی اطلاعاتی در این مورد داره ممنون میشم راهنمایی کنید..سپاسگزارم

  6. ممول می گوید

    چرا تناقض داره!
    یه جا زده ده سال یابقه دومیلیونو خورده ای
    یه جام زده ده ستل سابقه پونص و خورده ای +۴۱ درصد

  7. صرفا می گوید

    الان حداقل بگیر در تامین اجتماعی ۱۶۷۰ هزار تومان نیست که محاسبات رو بر اساس اون انجام دادی ، الان حداقل حقوق تامین اجتماعی با ۱۰ سال سابقه ۶۳۰ هزار تومان است که به ۲۳۴۳ هزار تومان شما نمیرسه ، با ۴۰ درصد افزایش به ۸۸۲ هزار تومان میرسه،کمتر دروغ بگو.

  8. محمد می گوید

    چرا عادلانه محاسبه نمیکنید چرا ۱۰ سال و۱۵ سال سابقه را ۵۰ درصد ولی ۲۰ ساله رو ۲۵ درصد افزایش دادید آیا این عادلانه هست پس چرا ۳۵ سال سابقه رو ۸۰درصد افزایش دادید این یعنی چی ؟

  9. یه بازنشسته تامین اجتماعی می گوید

    اصلا این جول خیلی گنگه…به دلیل اینکه تعداد سالهایی که از بازنشستگی گذشته هم امتیاز حساب شده و محاسبه میشه مثلا کسی که ۳۰ سال پیش بازنشسته شده ( باهر سابقه بیمه ای) ۳۰ امتیاز میگیره به اضافه تعداد سالهایی که بیمه پرداخت کرده….این جدول رو معلوم نست چرا دادن بیرون چون خیلی چیزها روی حقوق دریافتی تاثیر داره مثل اولین حقوق بازنشتگی که دریافت شده یا مثلا بازنشسته فوت شده باشه همسرش ۵۰ درصد و تا ۳ فرزند دختر مجرد و پسر زیز۱۸ سال ۲۵درصد دریافت میکنند….

  10. حسین ساجد می گوید

    باسلام ازاینکه حقوق حداقل بگیران اضافه شده خوشحالم ولی برای سایر مستمری بگیران که مبنای حقوقشان براساس مقدار پرداختی به سازمان محاسبه شده ( بطور مثال بنده در سال ۱۳۵۵ با حقوق ۱۰۰۰ دلار نزدیک به ۸۰۰۰ تومان سهم بیمه ومالیات پرداخته ام طبیعی است بعداز ۳۲ سال پرداختی من هم باید به همان نسبت افزایش یابد چون تورم فعلی جواب نمیدهد .

  11. حلما می گوید

    سلام چرا زیر ۲۰ سال سنوات ۵۰ درصد بعد ما بیست سال سنوات ۲۵ درصد بعد ازسنوات های ۲۵ سال به بالا هم کمتریم .
    یعنی چه چرا کمترین اضافه بما هست۲۵ درصد
    واقعا که
    متاسفم با این خوششون و عدالتشون

  12. سعید می گوید

    سلام
    دستشون درد نکنه خدارا شکر

  13. هنگامه می گوید

    من ۲۴ سال و ۷ ماه سابقه بیمه دارم و ۱۶ سال هم هست بازنشسته شده ام. امروز حقوق هارو واریز کردن مبلغ دو میلیون ۶۰ هزار تومان!! پس چی شد این اضافه حقوق ها ک گفتن زیر ۲۵ سال دو میلیون چهارصد هزار واسه ما نریختن!! ۵ماه از سال گذشت و فقط وعده های الکی

  14. محمد می گوید

    برای ۲۰سال سابقه ها سرشون کلاه رفته چون قبلا ۲۰سال سابقه با سن ۶۰حقوق کامل میگرفتندالان ۳۷۹۰۰۰تومان کمتر میگیرند

  15. محمد می گوید

    برای ۲۰سال سابقه ها سرشون کلاه رفته چون قبلا ۲۰سال سابقه با سن ۶۰حقوق کامل میگرفتندالان ۳۷۹۰۰۰تومان کمتر میگیرند شما خودتان میفرمایید آنهایی که سال ۹۸ ۱۶۷۰۰۰۰تومان میگرفتند سال ۹۹ ۳۰۰۰۰۰۰تومان میگیرن وآنهایی که ۱۵۰۰۰۰۰تومان سال ۹۸میگرفتند سال ۹۹ ۲۸۰۰۰۰۰تومان میگیرند ولی من پارسال ۱۵۱۷۰۰۰تومان میگرفتم ولی امسال حقوقم شده ۲۴۲۱۰۰۰تومان

  16. منصور می گوید

    این جدول قسمت پایین کاملا اشتباهه
    پدر من با ۱۰ سال سابقه همش ۹۲۰ تومن ریختن بحسابش که اونم ۲۷۰ تومن اضافه حقوق ریخته نشده دو ماه اول سال بود!
    با ۱۰ سال سابقه حقوقش از ۵۱۸ تومن رفته به ۶۵۰ تومن!
    شما این دو میلیون و خورده ای رو از کجا اوردین خدا هم نداند

  17. یه بازنشسته تامین اجتماعی می گوید

    آقا منصور پدر شما حداقل بگیر نیست حدود یک میلیون و صدهزار از بازنشسته ها زیر حداقل بگیر هستند( به دلیل سابقه بیمه کم و پایین بودن آخرین دستمزد زمان کار و سالهایی که از بازنشستگیشون گذشته) …این جدول فقط برای حداقل بگیرهاست و بقیه رو اعلام نکردند…هرچی حقوق پایین تر باشه متاسفانه کمتر بهش اضافه میشه و برعکس…

  18. کبری می گوید

    سلام یعنی خدا این از خدا بی خبرها رو نبخشه با این وعده وعیدهای الکی و جدول ضربهای مسخرشون خدادصاحب عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسونه کمر این دروغگو هارو خدا از وسط نصف کنه .من با ۱۰سال سابقه تنها هستم مستاجرم ماهی ۶۰۰میگیرم ۷۰۰کرایه خونمه از مردم کمک میگیرم برا خرج زندگیم

  19. کرامت می گوید

    واقعا دستشون درد نکنه خدارا شکر

  20. حمید می گوید

    این جدول فقط حداقل حقوقها را مشخص میکنه .حالا آنهایی که بالاتر از حداقل میگیره به چه میزان افزایش داده خواهد شد .مثلا بازنشسته ای که ۳۰ سال کار کرده میزان افزایش حقوقش ۶۸ درصد خواهد بود .واین ۶۸ درصد بر مبنای حقوق اضافه خواهد شد .در کل هیچ چیز از این جدول روش نیست وما را سر در گم کرده .شما در این جدول یه عدد مشخص میکردید مثلا برای کسانی که ۳۰ سال خدمت کردن فلان درصد به مبنای حقوقش اضافه بشه حالا این درصد میخوات برای حداقل باشه یا حداکثر

  21. بهنام می گوید

    سالاری جون امروز سوم مرداده پس کو پرداخت افزایش های ۲۸۰۰ از اوایل مرداد؟با ۳۰ سال سابقه ۳۱ تیر ۲۱۰۰ گرفتم.زود باش وعده ایی حرفی حدیثی سر هم کن و بگو.

  22. الهام می گوید

    این نهایت بی انصافی یعنی کسی که سی سال بیمه پرداخت کرده با اونی که ده سال پرداخت کرده باید سیصد چهارصد هزار اختلاف داشته باشند ؟؟؟اگه اینجوری بیست سال اول کار حق بیمه رو به جیب بزنیم فقط ده سال آخر واریز کنیم، چون بین اونی که بیشتر داده با اونی که کمتر داده هیچ فرقی نیست….

  23. کبری می گوید

    سلام من با ۱۰سال سابقه الان ۹ساله بازنشست شدم ۶۰۰تومن دریافتیمه مال من چقدر اضافه میشه؟

  24. محمودرضا قربانی می گوید

    سلام ، در مورد سایر سطوح بازنشستگی که مستمری آنها بالاتر از حداقل می‌باشد چگونه همسان سازی میشود؟ لطفا اگه کسی می‌دونه جواب بدهید ؟ متشکرم

  25. محمد رشیدی امین می گوید

    بعد از ۱۰ سال تلاش بعضی ها تازه توانسته اند ۲۵درصد افزایش حقوق برای ۲۰ سال سابقه ها بگیرند انشاء الله ۱۰ سال دیگر می‌توانند به دولت بفهمانند که به ۲۰ سال سابقه ها اجحاف شده

  26. بهرام می گوید

    با سلام
    من فیش حقوق مرداد خودم را دیدم. اصلا این خبرها نیست که طبق جدول بالا همسانسازی انجام شده باشد . فقط افرادی که حداقل مستمری را می گرفتند طبق جدول بالا است و بقیه هرکسی که بالای سه میلیون تومان در ماه مستمری داشته بین ۴۵۰۰۰۰ تومان تا ۵۵۰۰۰۰ تومان ( بسته به میزان حقوق دریافتی فعلی ) اضافه شده است . ییعنی کسی که با ۳۰ روز حقوق بازنشسته شده و قبل از همسانسازی ۳ میلیون می گرفته الان حدود ۳۴۵۰۰۰۰ تومان خواهد گرفت نه بیشتر

  27. بهاره می گوید

    دوستان اونایی ک نوشتند ده ساله ها با ۳۰ساله ها باید تفاوت داشته باشند تو رو خدا انقدر هول نکنید این جدول اشتباهه ب ده ساله فقط ۱۸۱هزار تومان اضافه شده .سکته نفرمایید .بزارید ده ساله هاتو بدبخای خودشون دست و ما بزنند ….

  28. بهروز می گوید

    سلام ایا از کار افتاده کلی هم براساس سنوات خدمت همسان سازی میشه اگر ایجور محاسبه کنن ًضلمه مگر اینها جزئ سی سال حساب نمیشن چه جور محاسبه کردن خواهشا جواب بدید

  29. بهاره می گوید

    خانم الهام ترس ب جونت نیفته ده ساله ها فقط ۱۸۱تومان ب حقوقشون اضافه شده اصلا ازایت خبرا نیست تو رو خدا سکته نزن .نگرانتم .ده ساله ها اش نخورده و دهن سوخته شدند بزلرید تو بدبختی خودمون دست و ما بزنیم الکی بعضیا رو سکته میدین

  30. ناشناس می گوید

    بر اساس جدول بالا حقوق با ۲۰ سال سابقه باید بشه ۲۴۵۸۰۰۰ تومن ولی واریزی ها در فیش حقوق مرداد با ۲۰ سال سابقه ۲۲۸۰۰۰۰ تومنه. یه نیشگون از حقوقها گرفتن بنظرم. اونم یه نیشگون ۱۸۰ هزار تومنی

  31. یه بازنشسته تامین می گوید

    به ناشناس: احتمالا حقوق اسفند ۹۸ شما ۱۵۵۰ بوده و با ۴۸ درصد به ۲۲۸۰ رسیده…جدول نوشته دریافتی اسفند برای ۲۰ ساله هاکه ۱۶۶۴ بوده شده ۲۴۵۰!!

  32. حسن می گوید

    این جدول را چطوری حساب کرده اند بنده با بیست و هشت سال و یک ماه و ده روز سابقه فقط هشت میلیون و هشتصد و خورده ای میگیرم در صورتی که باید نزدیک یازده میلیون تومان بگیرم به کجا مراجعه کنم

  33. ناشناس می گوید

    از وام گرفته تا کسی که با ده سال حق بیمه ۷۰۰ هزار میگرفته الان بشه ۲۳۰۰ همش دروغه.این دولتمردان و مجلسیان و وزرا اکثر بازنشسته و دو آخوره هستند و به این همسان که حق حداقل بگیرم بود رحم نکردند در راستای منافع شخصی خودشان.اینها به یتیم که پدرشون حین کار فوت کرده رحم نکردندگناه اون فوتی یا از کار افتاده کلی قطع عضو و حادثه دیده چیه که طی ده سال زحمت اتفاق ناخوداگاه حین کار برایش پیش امده.پس چطور مستمریش بر اساس ۳۰ روز و ۳۰ ساله و همسانش بر اساس ده سال.یعنی با کسی که ده سال حق بیمه ازاد داده و ده روز حقوق داره فرقی نداره همه یکی ۱۵۰ هزار تومان.بازم صدقه.بازم حق الناس به خاطر حقوق خودتان

  34. دانیال می گوید

    ی نفر پیدا شه فقط راستش بگه این مسئولین که همه از دم دروغ گفتن ۲۰۰هزار تومن زیاد کردن برا پدر من با شانزده سال سابقه ما که نفهمیدیم چطوریه چند ماه اول سال که کشیدن بالا حالا هم من که نفهمیدم چطوری زیاد میکنن احتمالا خودشون مثل همیشه میگن بقیه ش گم شده

  35. ناشناس می گوید

    چرا انقدر دروغ میگید .؟؟حقوق ها رو ریختند اصلا اون چیزی که تو جدول نوشتید نبود مخصوصا ۱۰سال سابقه .چطوری میخواهید جواب خدا رو بدید.

  36. مرده. نیمه متحرک می گوید

    به نظرمن این جور متناسب سازی حقوق یه فکری پشت پرده داره درواقع اون افرادیکه این مدل را پیشنهاد کرده منظورش اینبوده که نارضایتی را ترویج بکنه داخل جامعه اینجور. ادما ضد نظام وضدانقلاب هستن با این کارا ضربه میزنن اگرنه که این مدلی متناسب سازی نمیکردن. پول دار پولدارتر شده فقیر فقیرتر به عنوان نمونه کسی که پنج میلیون حقوق میگرفته الان با درصدی که به حقوقش افزوده شده. افزایش حقوقش برابر حقوق یه نفر با ده سال سابقه است یا اینکه الان با این روش ببینید چه اختلافی ایجادکرده بین افرادیکه سی و سیو پنج سال سابقه داشتن با افرادیکه زیر این اعدابوده به این موضوع اصلا فک نکردن که اون شخصی که سیو پنج سال کار کرده خب شرایطش جور بوده مشکلی براش پیش نیامده به مدت سیو پنج سال کارکرده و از امتیازش استفاده کره. ولی کسی که مثل خودمن از کارافتاده کلی شده خواست خودش که نبوده. براش اتفاق افتاده نتونسته ادامه بده الان به حمایت بیشتری نیاز داره نه اینکه بیا با این شاخص هایی که درست کردید باعث بدبختی و بیچاره گی بیشت برای این گونه افراد درست کنی نه اینکه فکر منحوسی توی ذهنش بوده حتا من شنیدم که میگفتن افرادی هستن که با افزایش یک ریال به حقوقه مخالفن ببین اونا دیگه چه فکر پلیدی درسردارن. حقوهای خودشون نگاه کنی کسی مثل من که سواد ندارم نمیتونی بخونیش این مقداری حداقلی که به حداقلهای قبل افزوده شده اونم با دستور رهبر عظیم الشان نظام بوده امیدوارم که خداوند طول عمر با عزت به رهبری عطا کناد.

  37. یه بازمانده تامین اجتماعی می گوید

    به مرده. نیمه متحرک می گوید: چی مگی مرد حسابی ضد انقلاب کدومه؟! نظام چیه؟! ۴۰ ساله بخوربخوره تو میذاری به پای ضد انقلاب؟؟؟ یا آمریکا مقصره؟؟!!! تا کی میخواید خودتونو به خواب بزنید؟ چپ و راست دارند تو همه ارگانها هزارها میلیارد میکشن بالا خیلی راحت …بعد شما نگران چه چیزی هستی!!!! تمام شعار همسا سازی بهانه بود که پول قلمبه از دولت به اسم ما بگیرند و بین خودشون تقسیم کنن هیچکس تو این نظام نگران من و شما نیست…خواهش میکنم بیدارشو!

  38. ناشناس می گوید

    خداازتون نگذره شماها چی رواضافه کردین بااین حقوق میشه زندگی کرد سی دوهزار لقمه خودتون میشه اینقدر باما بازی نکنین خدارا خوش نمیاد از خدا بترسین

  39. سیاوش جوادی می گوید

    با سلام این همسان سازی که جدولش رو نوشتن گنگه مخصوصا با ده سال سابقه نمیدونم چرا اینطوری نوشتن مسلما دروغه و به ده ساله ها بالای یک میلیون هم نمیدن البته حداقل بگیرها.بنده بعد ازچهل سال زحمت فقط ۷ سال سابقه بیمه دارم میگن سه سال روبخری یکجا میتونی با ۱۰ سال بازنشسته بشی بنده پار سال ۶۰ سالم تمام شد اونوقت ۱۵ میلیون میشد نتونستم درست کنم امسال نزدیک به ۲۴ میلیون شده ندارم بدم صد بار برای آقای سالری نوشتم این مبلغ رو قسطی بگیرین جواب نیمد هیچ راهی هم ندارم .پسرم قید زندگی خودش رو زده که من ومادرش رو تامین کنه زندگی پسرم فدای ما شده الهی حیر نبینن هم اونایی که منوبه وقتش بیمه نکردن هم اینایی که کوچکترین مساعدتی نمیکنن

  40. حسین کاظمی می گوید

    مکه همسان سازی جدا از حقوق نیست.پس چرا به حقوق ما اضافه نشده است.به بیمه ۳ کرج مراجعه کردم کفتن همسان سازی در مرداد شده.؟ چطور محاسبه شده؟

  41. مردم بدبخت بازنشسته تامین اجتماعی می گوید

    خدا زمینتون بزنه یبار اول فروردین حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری هماسان ساازی کردین یبارم اول مهر اما حقوق تامین اجتماعی رو از مرداد همسان سازی که نه صدقه سازی کردین ماه به التفاوت هم ندادین فقط ۳۰۰ هزار تومن همسان سازی شد دوبار مهر ماه لشکری کشوری دوباره یک میلیون اضافه شده خدا لعنتت کنه همچی تفکری رو

  42. امیرعلی می گوید

    اینا اول برن از نوع درس فارسی رو بخونن معنی همسان سازی و متناسب سازی رو بفهمن…بعد برن اقتصاد بخونن بفهمن که این دوتا چیه….بعد برن ریاضی پیشرفته بخونن بیان برای بازنشسته ها محاسبه کنن…بیسواد خودشونن..نه این ملت.قرار بود کلا حداقل حقوق بشه ۲۸۰۰ حرفی از همسان سازی و متناسب سازی نبود که بعدش با این حربه اومدن جلو.من نمیدونم رهبر کارای این آقایون و نمیبینه که باهاشون برخورد کنه…اگه یه لیسانس اقتصاد و بنشونن جای رئیس سازمان تامین اجتماعی بهتر این سازمان و اداره میکنه…

  43. حامد می گوید

    بنده با ۳۰ سال سابقه ۵/۸۰۰ میگیرم،با افزایش قراره بشه ۶ تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شوخی نمیکنید؟؟؟؟؟؟
    خط فقر برای خانواده ی مستاجر ۴ نفره بیشتر از ۱۰ ملیونه!!!

  44. سبا می گوید

    سلام
    افزایش حقوق برای ده سال سابقه اصلا اعمال نشدهه

  45. صمد مرفاوی می گوید

    یعنی کسی که ۱۰ سال سابقه داره با کسی که ۳۰ سال سابقه داره فقط ۲۰۰ هزار تومن اختلاف حقوق باید داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این انصافه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  46. افشار می گوید

    تکلیف بازنشستگانی که بعد از فروردین ۹۹بازنشسته شدند چیست،،چون برای ما همان حقوق دو میلیون وصد رو میریزند با سی سال سابقه.

  47. زهرا می گوید

    آیا حرف بزنم بانزنم اصلا فرقی داره قانون باید منطقی نوشته بشه که هرکسی خوند خودش قانع بشه بله طبق قانونه نه اینکه تفاوت سلها باحقوق اصلا به هم نمیخوره چرا ۱۰سال وبیست سال و۲۴ سال اینقدر تفاوت داره ؟؟؟!!!

  48. امیتیس می گوید

    اگر واقعا افزایش دادن . خدارو شکر
    خدایی این هزینه های زندگی برای افراد مسن که توان کار ندارن واقعا بالاست . خدا کنه یه کمکی به ملت بشه.

  49. ولی می گوید

    سلام چرا میانگین بگیر با ۳۵ سال سابقه باید یک میلیون به حقوقش اضافه بشه حداکثر بگیر۴میلیون یاحتی حداقل بگیر ۳۵ سال نزدیک ۲ملیون مگه تورم برای ما وجود ندارنه یا اندازه یه میلیونهٕ؟

  50. علی می گوید

    سلام من در آذرماه ۹۹ با سی سال و چهارماه بازنشست شدم در ضمن بیست سال در کارهای سخت و زیان آور کارکردم حکم حقوق که به من دادند با زن و یک بچه ۲۱۸۰۰۰۰۰ریال کجای این مبلغ با گفته هایتان مطابقت داره در شهرستانها اجرا نمی کنند مردم و باز نشسته ها را گول نزنید لطفا

  51. البه می گوید

    از این دولت گدا و دروغگو دشمن خدا نمی شود انظار خوبی ومفید داشت من احساس میکنم حقوق هم مثل عیدی ضایع می شود

  52. رضا می گوید

    دو ناعدالتی
    ۱- افزایش حقوق باز نشسته ها در سال قبل باعث شده که بازنشسته های امسال (اواخر سال ۱۴۰۰) حقوق شان کمتر بشود؟برای حبران آن ، چه اقدامی می کنند؟
    ۲- بازنشسته هایی که کمتر حق بیمه پرداخت کردند ، درصد افزایش حقوق شان بیشتر شده.چرا؟

  53. محمد جمشیدی می گوید

    منیکجانباز بازنشسته ام درسال۱۴۰۰حقوق من بود۶۲۳۳۰۱۲۲ بوده من هنوز نفهمیدیم که افزایش من بازنشسته تامین اجتماعی مستمری بگیر چقدز افزایش داره که این۱۱ ماه را برنلمه ریزیکنم یک پراید داشتم روز مادر ّبرای همسرم خریدم ۷ ماه بردند که بردندولی چاپ کدوند خیر

  54. کاظم می گوید

    از مسوولین این کشور بپرسید تا حالا بازار برای خرید رفتید ، یا نوچه هاتون براتون بهتریتها رو میارن.نمایندگانی که حقوق خودشون رو با حداقل بگیرها ، ۵۷ درصد بالا می برند یا قوه قضایه ای که حقوق کارکنانش رو ۱۰۰ درصد بالا میبره و … .ما بازنشسته های تامین اجتماعی ۳۰ سال بیمه بازنشستگی پرداخت کردیم تا ۱۰ درصد حقوق مون بالا بره.افزایش حقوق ۳۸ درصد + ۵۱۵ هزار تومان بازنشسته های تامین اجتماعی رو خوردن ، یه لیوان آب روش.از این آقایون چه انتظاری دارید.با احترام میگم، تا تو خیابون نیاید (بلانسبت) کسی محل سگ هم بهمون نمیزاره؟!

  55. بازنشسته وامانده می گوید

    باسلام
    من امسال باز نشسته شدم با ۲۵ سال سابقه مدرک لیسانس دریافتی ۶۱۰۰ هزارتومن سال آینده چند درصد اضافه میشه ؟؟؟ که بتونم از پس مخارج ابتدایی خونم بر بیام!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.