نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعیه / قابل توجه صاحبان محترم مشاغل

0 5,120

حسابداراپ

نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی بابت عملکرد ۱۳۹۸ صاحبان محترم مشاغل بدین شرح می باشد:

با توجه به بارگزاری نرم افزار اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ ؛
به اطلاع تمامی مودیان محترم اشخاص حقیقی می رساند، به دلیل پایش و رعایت مفاد تبصره ۲ ماده ۱۰۱ قانون مالیات های مستقیم در اعمال سقف معافیت سالانه در زمان دریافت اظهارنامه،  ارسال اظهارنامه الکترونیکی  واحد کسبی که تمایل دارید معافیت بیشتری به درآمد مشمول مالیات آن تعلق گیرد را در اولویت اول قرار دهید.
هنگام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۸ در انتخاب پرونده مالیاتی خود دقت کنید چرا که ؛
همه ی پرونده های مرتبط با کد ملی مودی در سراسر کشور در کادر نمایش داده می شود و این مودی می باشد که باید برای عملکرد ۱۳۹۸ پرونده مرتبط با فعالیت خود را جهت تکمیل اظهارنامه با ثبت دکمه “تایید” انتخاب و نسبت به تکمیل اظهارنامه اقدام نماید.
مهم / قابل توجه صاحبان مشاغل / بارگزاری ویرایش جدید اظهارنامه
اظهارنامه مالیات بر درآمد مشاغل عملکرد ۱۳۹۸ ، ویرایش ۱۲.۰.۰.۳ در سامانه دریافت اظهارنامه های الکترونیک سازمان امور مالیاتی بارگذاری شده و آماده دانلود ، نصب و تکمیل و ارسال می باشد.
تاکید میشود صاحبان مشاغلی که تمایل به بهره مندی از مفاد تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م را دارند، فعلا منتظر دستورالعمل مربوطه باشند که در جریان تدوین می باشد .

توضیح سایت تازه های حسابداری:

مالیات مقطوع عملکرد ۱۳۹۸ برخی از صاحبان مشاغل در اجرای تبصره ماده (۱۰۰) اصلاحی مصوب ۹۴/۰۴/۳۱ قانون مالیات های مستقیم ابلاغ شد.جهت دریافت متن کامل بخشنامه اینجا کلیک کنید.

پندار سیستم

هشدار سامانه موقع تنظیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل بااعلام مبالغ فروش و خرید بصورت پیش فرض
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.