نرم افزارحسابداری صدگان

هزینه‌های واقعی کرونا برای بنگاه‌های کوچک و متوسط

0 1,129

حسابداراپ

براساس آخرین نظرسنجی هشداردهنده‌ی انجمن حسابداران خبره‌ی انگلستان و ردیابی وضعیت سلامت شبکه‌ی مالی شرکت‌ها، از هر ۱۰ نفر در بنگاه‌های کوچک و متوسط یک نفر به بیماری شدید روحی دچار شده است.

با پرسش از وضعیت سلامت روانی افراد در بنگاه‌های کوچک و متوسط مشخص شده است، حدود ۸۹٪ از پاسخ دهندگان نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا  احساس اضطراب بیش‌تر و اختلال خواب دارند و ۷۸ ٪ از آن‌ها وضعیت سلامتی روانی خود را وخیم توصیف کردند و ۵۶٪ نیز می‌گویند قادر به کنار آمدن با شرایط ناشی از کرونا نیستند.

پندار سیستم

به‌طور خاص، نگرانی بنگاه‌های کوچک و متوسط در مورد دسترسی به وجه نقد در شرایط ویژه‌ی متأثر از کرونا افزایش یافته است و ۲۳٪ از این شرکت‌ها اعلام کردند قادر نخواهند بود بیش‌تر از دوهفته‌ی دیگر بدون دسترسی به وجه نقد دوام بیاورند و حدود ۱۲٪ فقط برای یک هفته نقدینگی کافی دارند. تصورات مربوط به شرایط کسب‌وکار نیز تغییر کرده است  و فقط ۱۶٪ اظهار داشتند که فکر می‌کنند در آینده‌ای نزدیک به طور عادی آموزش ببینند.

کلر بنینسون رئیس انجمن حسابداران خبره‌ی انگلستان اظهار داشت، با گذشت هفته‌ها، تأثیر کرونا بر زندگی افراد بیش‌تر می‌شود، تا آن‌جا که بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تصمیم به انحلال می‌گیرند، ما همچنین شاهد بدتر شدن وضعیت سلامت روان در جامعه‌ی کسب‌وکارهای تجاری کوچک هستیم. داشتن کسی برای صحبت کردن در این زمان بسیار مهم است، اگرچه انجام مکالمات در این دوران سخت است اما باید تا ماه‌های آینده ادامه یابد.

www.pqmagazine.comمنبع

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.