نرم افزارحسابداری صدگان

آماده سازی لایحه دریافت مالیات از طبقات پُر درآمد/سیستم مالیاتی تا پایان دولت دوازدهم هوشمند می‌شود

0 1,094

حسابداراپ

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: تا پایان دولت دوازدهم نسخه نهایی سیستم مالیاتی هوشمند می‌شود، چرا که فرار مالیاتی در کشور ما زیاد است.

پندار سیستم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  امیدعلی پارسا، رئیس سازمان امور مالیاتی در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال گذشته علی‌رغم تمام تحریم‌های ظالمانه تحقق درآمد‌های مالیاتی بیش ار ۱۰۰ در ۱۰۰ بود که ۲۹ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

 رئیس سازمان امور مالیاتی افزود: سهم مالیات در منابع بودجه عمومی به شکل چشمگیری افزایش یافته است، امسال هم بر اخذ مالیات در طبقات بالا تمرکز داریم تا به گروه‌های کم درآمد فشاری وارد نشود.

او اذعان کرد: تا پایان دولت دوازدهم نسخه نهایی سیستم مالیاتی هوشمند می‌شود، چرا که فرار مالیاتی در کشور ما زیاد است و تلاش داریم بدون سر و صدا آن را سامان ببخشیم.

پارسا تصریح کرد: فساد یک جنبه درون سازمانی و برون سازمانی دارد، در جنبه برون سازمانی سازمان امور مالیاتی اداره سازمان را ناممکن کرده، چرا که دستگاه‌های اجرایی دستگاه خرج هستند، اما سازمان امور مالیاتی دستگاه دخل است و به همین جهت دستور العمل شایسته سالاری برای جمع کردن بساط سفارش‌ها و توصیه‌ها ابلاغ شده است.

 رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: لایحه‌ای برای اصلاح مالیات‌های مستقیم به دولت ارائه شده که طبق آن دولت به سراغ ۱۵ درصد طبقات بالای درآمدی برای جمع آوری مالیات خواهد رفت.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.