نرم افزارحسابداری صدگان

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

0 5,512

حسابداراپ

بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، تمامی مؤدیان دارای پرونده‌ مالیاتی در این ادارات کل، می‌توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک این سازمان به نشانی www.tax.gov.ir و ثبت درخواست استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی، حساب کاربری ابلاغ الکترونیکی را برای خود فعال کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند.

پندار سیستم

 با استفاده از این سامانه، مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی و تشکلهای قانونی می توانند بدون مراجعه به واحدهای مالیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن اوراق مالیاتی خود را مشاهده کنند.

استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی منوط به ارائه درخواست ابلاغ الکترونیک از سوی مودیان است و تمامی مودیان دارای پرونده‌ مالیاتی می‌توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک این سازمان به نشانی www.tax.gov.ir و ثبت درخواست استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی، حساب کاربری ابلاغ الکترونیکی را برای خود فعال کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند.
توضیح اینکه ابلاغ الکترونیکی تمام پیامدهای ابلاغ واقعی را در برخواهد داشت و چنانچه مودی ظرف دو هفته از تاریخ بارگذاری اوراق مالیاتی در سامانه ، اوراق مذکور را مشاهده نماید، تاریخ مشاهده اوراق به عنوان تاریخ ابلاغ واقعی در سامانه ثبت و این تاریخ ملاک محاسبه مواعد قانونی دیگر است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.