نرم افزارحسابداری صدگان

کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی هزینه‌های مالی با استفاده از سککوک

0 1,335

حسابداراپ

مدیر تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی هزینه‌های مالی برای فعالان اقتصادی با استفاده از سامانه سککوک خبر داد.

پندار سیستم

فرشاد کهیاری در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، درباره فعالیت سامانه سککوک، گفت: این سامانه روش‌های جدید تأمین مالی را از طریق برات الکترونیکی برای واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می‌دهد، زیرا معتقدیم که نوسازی و بازسازی فقط نباید در حوزه سخت‌افزاری انجام شود.

وی با بیان اینکه باید در هر شرایط اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی باید با یکدیگر ارتباط مستمر داشته باشند و برای بهره‌وری بالا با تعامل و هم‌افزایی به فضای کسب و کار یکدیگر کمک کنند، گفت:  به خصوص در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها هستیم باید در حوزه‌های مختلف در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند تا دستاوردهای مثبتی برای همه به ارمغان بیاورد.

کهیاری افزود: طرح‌های نوین و روش‌های جدید به صورت مستمر در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رصد می‌شود و هر طرحی که به فضای کسب و کار بتواند کمک کند قطعاً عملیاتی و اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی که در روش‌های تأمین مالی مشکلاتی دارند و شرایط استفاده از سامانه را دارند حتما از این سامانه استفاده کنند و از مزایای مطلوبی که دارد بهره ببرند قطعاً ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه‌های مالی آن‌ها کاهش می‌یابد.

کهیاری افزود: با راه‌اندازی سامانه سککوک، روند تولید صنعتگران تسهیل می‌شود و صنعتگران با مراجعه به این سامانه می‌توانند برای تأمین مواد اولیه و سایر نیازها اقدامات خود را انجام دهند و مواد اولیه خود را بدون پرداخت نقدی و با ضمانت نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خرید کنند.

کهیاری با بیان اینکه سامانه سککوک قابلیت اتصال واحدهای صنعتی به خصوص کوچک را به بازارهای خارجی دارد، گفت: سامانه سککوک زنجیره تامین چرخه تولید را به خوبی انجام می‌دهد و صنعتگران می‌توانند در قالب برات الکترونیکی از آن استفاده و نیز در یک اکوسیستم فراگیر، ارتباط داخلی و خارجی داشته باشند و فعالیت کنند.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.