نرم افزارحسابداری صدگان

غیرحضوری نمودن پرداخت کمک هزینه کفن ودفن

5 19,264

حسابداراپ

طبق دستور اداری شماره ٥٠١٠/٩٨/٥٥٢٧ مورخ ٩٨/١١/٢٩ معاونت محترم بیمه ای و در راستای کاهش مراجعات حضوری بیمه شدگان، رضایتمندی هرچه بیشتر مخاطبین و تحقق تامین اجتماعی الکترونیک، امکان پرداخت غیرحضوری کمک هزینه کفن و دفن برای بیمه شدگان سراسر کشور فراهم گردیده است.



متقاضیان می توانند  بدون مراجعه به شعب یا کارگزاریهای سازمان  و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست کمک هزینه کفن ودفن اقدام نمایند. شعب سازمان نیز موظفند در اسرع وقت به درخواستهای مذکور رسیدگی  و مبلغ آن را به حساب اعلام شده توسط متقاضیان واریز نمایند.

پندار سیستم

شایان ذکر است طبق بند «١٨» ماده« ٢ »قانون تامین اجتماعی کمک کفن ودفن مبلغ مقطوعی است که به منظور تامین هزینه های کفن و دفن بیمه شده به بازماندگان وی پرداخت می گردد.



محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. سمیه لطفی می گوید

    با عرض ادب و احترام خدمت مسئول محترم
    برای ثبت در سیستم بابت دریافت کمک هزینه کفن و دفن به سامانه eservices.tamin.ir مراجعه کردیم ولی چون گذر واژه نداشتیم ثبت انجام نشد.
    در ضمن گذر واژه شماره بیمه متوفی ثبت می کردیم
    نام کاربری نیز شماره ملی
    لطف میکنید راهنمایی بفرمایید

  2. روح اله می گوید

    سلام بنده همسرم ۲۰خردادفوت شده وبه سایت مراجعه کردم قسمت کمک هزینه ترحیم امامیگه شمادارای شرایط گرفتن هزینه نمی باشیدآخه امکان نداره ۷سال هم سابقه دارم باتلفن ۱۴۲۰تماس گرفتم پاسخ داده به من تعلق نمیگیردآخه مگه میشه این همه ازحقوقم کم میشدپس چی بود

  3. امیر می گوید

    سلام من نزدیک ۱۳ سال سابقه دارم پدرم تحت تکفل من بوده و دفترچه هم داره که فوت شده ولی تو سایت تامین اجتماعی زدم میگه به شما تعلق نمیگیره این چه وضعیه آخه که سر ما در میارید این همه سال از من بیمه کم کردن هیچی.

  4. شهرام مقدمی می گوید

    سلام مگه ثبت نام غیر حضوری نیست ؟پس چرا سیستم انجام نمیده رد میکنه؟

  5. شهرام مقدمی می گوید

    سلام مگر ثبت نام غیر حضوری نیست؟پس چرا سیستم رد میکنه وتایید نمیکنه؟حتما باید همه بریزند کارگزاری؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.