نرم افزارحسابداری صدگان

عابر بانک ملی در کارت هوشمند ملی ادغام شد

0 985

حسابداراپ

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: بر اساس تفاهمنامه همكاری كه با بانك ملی داشتیم از این هفته هموطنانی كه دارای كارت هوشمند ملی هستند و از بانك ملی هم خدمات بانكی دریافت می كنند، می توانند از كارت هوشمند ملی خود به جای كارت بانكی استفاده كنند.

پندار سیستم


سیف الله ابوترابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این بعد كارت هوشمند ملی به جای كارت بانك ملی قابل استفاده شده است، در گام نخست امكان استفاده از كارت هوشمند ملی در همه سرویس های ارائه شده در دستگاه های خود بانك و خود دریافت فراهم شده است و به زودی خدمات شعبه ای نیز قابل ارائه با كارت هوشمندملی فراهم می شود.
وی خاطرنشان كرد: بر اساس اهداف از پیش تعیین شده برای استفاده از كارت هوشمند ملی قرار است انواع خدمات الكترونیكی در كارت هوشمند ملی تجمیع شود.
سخنگوی سازمان ثبت احوال ادامه داد: بر همین اساس بسیاری از دستگاه های دیگر و به خصوص بانك ها تقاضای همكاری با سازمان ثبت احوال كشور برای استفاده از كارت هوشمند ملی را دارند كه بعد از آماده سازی زیر ساخت های مورد نیاز این امر انجام خواهد شد.
صدور كارت هوشمند ملی به عنوان كلید ورود به دولت الكترونیك موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها، كاهش بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم خواهد شد، این اقدام از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است و بر اساس هدفگذاری، قرار بود این كارت تا پایان سال ۱۳۹۷ برای تمام واجدان شرایط صادر شود.
كارت هوشمند ملی مهمترین كارت هویتی افراد است و افراد باید برای دریافت این كارت، خودشان به مراكز اعلام شده مراجعه كنند زیرا اثر انگشت آنها به منظور احراز هویت اخذ می‌شود. همچنین در این كارت‌ها امضای الكترونیكی نیز درنظر گرفته شده است كه باید توسط خود افراد ثبت شود.
حدود ۶۴ میلیون نفر افراد بالای ۱۵ سال در كشور واجد دریافت كارت هوشمند ملی هستند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.