نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب دو فوریت حذف سود و جرایم مضاعف بانکی

1 1,284

حسابداراپ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت حذف سود و جرایم مضاعف بانکی موافقت کردند.

پندار سیستم


به گزارش خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دو فوریت طرح الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جرایم مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان با ۱۸۵ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد در توضیح درخواست دو فوریت، گفت: این طرح جدید نیست و با همین کیفیت پیش از این توسط نمایندگان تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیح داد: در حال حاضر اقتصاد کشور به مشکل مبتلا است و در حالی که باید بعضی بانک ها پشتوانه تولید و تولیدکننده باشند و در مسیر رونق تولید جلوداری کنند، عملکردشان به گونه ای است که تولیدکنندگان مستاصل می شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی های بانکی به دلیل نوع سود، جرایم و قراردادهای متوالی عملا غیرقابل پرداخت می شوند و هم مردم سردرگم خواهند بود و هم سرمایه های بانکی موهوم می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این زمینه مکاتباتی با رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان، بانک ها و بانک مرکزی داشته ایم و در واقع ۹۰ درصد به تفاهم رسیده ایم. امیدواریم با این طرح بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.

با تصویب دو فوریتی طرح الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جرایم مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان در صحن علنی این طرح خارج از دستور در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار می گیرد.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. علی رضا می گوید

    با سلام
    من همچین مشکلی از طرف بانک توسعه تعاون کرمانشاه در خصوص حذف سود و جرایم مضاعف را دارم که بانک مربوطه اعلام کردن که همچین بخشنامه ای صحت نداره و شامل بانک توصعه و تعاون نمیشه و باید تمام سود و جریمه ها باید پرداخت بشه کل مبلع ۱۶ میلیون هستش و با این اوصاف سود و جرایم مضاعف به ۳۲ میلیون رسیده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.