نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش ۵۲ درصدی حق بیمه کارگران ساختمانی

0 1,451

حسابداراپ

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: حق بیمه کارگران ساختمانی ۵۲ درصد افزایش یافت و این کارگردان تا سال های گذشته دارای هیچ گونه پرداختی نبودند.


به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست صمیمی با نخبگان مهارت که در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه ای کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با افزایش ۵۲ درصدی حق بیمه کارگران ساختمانی گفت: بیمه کارگران ساختمانی با تکلیف دولت انجام شد و این کارگران تا سال های گذشته دارای هیچ گونه پرداختی نبودند به همین دلیل دارای بدهی معوقه هستند که باید به تدریج نسبت به پرداخت بدهی به دولت اقدام کنند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: در این رابطه تصمیماتی در سازمان تأمین اجتماعی گرفته شده است و ممکن است در این رابطه تجدید نظر نیز صورت گیرد.

پندار سیستم

وی گفت: سال ها پیش قرار بود تا سقف ۳۳ درصد سهام کارخانه ها به کارگران همان کارخانه اختصاص داده شود و این کار در مرکز گسترش مالکیت های صنعتی انجام می شود که طی این سال ها روند تغییر کرد و سهام عدالت جایگزین آن شد.

شریعتمداری ادامه داد: اختصاص سهام کارخانه ها به کارگران یک امر ضروری است که آن را در شورای عالی خصوصی مطرح کردیم تا با قوانین فعلی کشور اجرا شود.

وی در رابطه با اینکه سهام کدام کارخانه ها به کارگران داده می شود،گفت: در حال حاضر سهام کارخانه هایی که خصوصی سازی می شوند مد نظر است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.