نرم افزارحسابداری صدگان

اصلاح آیین نامه اجرایی قانون بیمه بیکاری

0 1,277

حسابداراپ

هیئت وزیران در راستای اجرای ماده (۶۴) قانون برنامه پنجم توسعه و واگذاری امور غیرحاکمیتی به بخش خصوصی و چابک سازی دولت، با اصلاح ماده (۲۳) آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه بیکاری موافقت کرد.


به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اصلاح ماده (۲۳) آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه بیکاری موافقت کرد.

پندار سیستم

به موجب این تصمیم، هزینه‌های خرید خدمات اداری از بخش خصوصی در اجرای این قانون، توأم با کاهش متناسب در هزینه ‏های پرسنلی و اصلاح ساختار دو وزارت‌خانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از محل اعتبار این ماده تأمین می‌شود.

گفتنی است دولت در راستای اجرای ماده (۶۴) قانون برنامه پنجم توسعه و واگذاری امورغیرحاکمیتی به بخش خصوصی و چابک سازی دولت و نیز به منظور کاهش هزینه های دولت و ایجاد فرصت های تشویقی برای کارفرمایان جهت جذب نیروی کار و افزایش زمینه های اشتغال و انسداد راه‌های سوء استفاده های احتمالی از صندوق بیمه بیکاری از طریق رفع ابهامات قانونی و اعمال طرح‌های اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری، اقدام به اصلاح موادی از آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه بیکاری -مصوب ۲۶ شهریور ۱۳۶۹- نموده است.

متن اصلاحیه را اینجا ببینید.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.