نرم افزارحسابداری صدگان

الزام شرکت های دولتی نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه اطلاعات

0 1,769

حسابداراپ

معاون اول رئیس جمهور با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها را ملزم به بارگذاری اطلاعات در “سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی” نمود.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه شرکت‌های دولتی مشمول ماده (۴) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۵) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ملزم کرد تا ضمن معرفی نماینده تام‌الاختیار خود به دفتر امور شرکت‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در “سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی”  تکمیل و بارگذاری کنند.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و شرکت‌های مادرتخصصی نیز موظفند در خصوص شرکت‌های زیر مجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مکلف شد امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به این سامانه را فراهم نموده و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی یادشده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی شش ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.


پندار سیستم



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.