نرم افزارحسابداری صدگان

چرا نهادی که برج تجاری می‌سازد باید از پرداخت مالیات معاف باشد؟

0 846

حسابداراپ

همه باید مالیات بپردازند، چه آبدارچی دفتر رییس جمهور چه آستان امام رضا (ع). در برنامه ششم توسعه هم آمده که هیچ نهادی نباید معاف از مالیات باشد.


گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : مهدی پازوکی،کارشناس اقتصادی،درپاسخ به این سوال که چرا باید ۱۰ نهاد بزرگ کشور که فعالیتهای مالی سنگین هم دارند از پرداخت مالیات معاف شوند، گفت:بنده نمیدانم دلیل این کار چیست.باید از آنهایی که این قانون را گذاشتند بپرسید.بنده به عنوان کارشناس اقتصادی به شدت مخالف معافیت مالیاتی هستم.

پندار سیستم

وی با تاکید بر اینکه همه سازمانهایی که فعالیت اقتصادی می کنند باید مالیات بپردازند، افزود : همه باید مالیات بپردازند، چه آبدارچی دفتر رییس جمهور چه آستان امام رضا (ع). در برنامه ششم توسعه هم آمده که هیچ نهادی نباید معاف از مالیات باشد.در شرایط فعلی کشور که ما با تحریم های سنگین مواجه هستیم،اصلی ترین منبع در آمد دولت باید مالیات باشد.

وی در پایان از ساختن ساختمانهای تجاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتقاد کرد و گفت: بنده شنیده ام مثلا بنیاد مسکن که وظیفه اش ساخت منازل مسکونی برای روستاییان است،در تهران در حال ساخت ساختمان های تجاری است.چرا باید این نهاد که کار تجاری انجام می دهد از مالیات معاف باشد؟



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.