نرم افزارحسابداری صدگان

تطبیق با استانداردهای بین المللی اجتناب ناپذیر است

0 692

حسابداراپ

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها گفت:حرکت بانک ها به سمت ردیابی وجوه و مبارزه با پولشویی را ضروری است و تصریح کرد که تطبیق با استانداردهای بین المللی اجتناب ناپذیر است.

پندار سیستم


محمود شایان در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره تطبیق با قوانین و استانداردهای بین المللی گفت: بانک مرکزی به عنوان نهاد نظارتی از سال گذشته به بانک ها تاکید کرد تا صورت های مالی خود را مطابق با استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) تهیه کنند.

وی افزود: بانک ها برای تهیه صورت های مالی خود براساس استاندارد IFRS تلاش خوبی انجام دادند و بانک ها نیز همراهی خوبی برای این موضوع انجام دادند. عضو هیات مدیره بانک ملی ادامه داد: برای آنکه بتوانیم با بانک های خارجی ارتباط برقرار کنیم، ملزم هستیم تا فعالیت واحدهای تطبیق خود را پررنگ تر کنیم.

شایان تصریح کرد: بانک ها به طور قطع باید سیستم های داخلی و صورت های مالی خود را به سمت اجرایی کردن استانداردهای بین المللی ببرند و امیدوار هستیم تا زمان تعیین شده برای تطبیق کامل با استانداردهای IFRS بانک ها بتوانند به این موضوع دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: تطبیق با استانداردهای بین المللی اجتناب ناپذیر است و باید این اتفاق بیافتد. ردیابی وجوه و پولشویی از مسائل دیگری است که بانک ها ضروری است به سمت آن حرکت کنند.

 



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.