- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

ممنوع‌الخروجی ملی‌پوش‌سابق برای‌مالیات‌پولی که نگرفت

بازیکنان سابق تیم استقلال خوزستان با بیان این‌که اداره‌کل مالیات خوزستان، ۴۵۰ میلیون تومان مالیات برای او در نظر گرفته که باید پرداخت کند، گفت:


این چک بابت بخشی از مطالبات تمام بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ ۹۶-۹۵ به من به عنوان کاپیتان تیم داده شد که البته هیچ زمانی هم نقد نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد طیبی اظهارکرد: زمانی که در تیم استقلال خوزستان بودم و بازیکنان پیش از سفر تیم به کشور عمان برای انجام دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبت‌شان از سوی باشگاه، دست به اعتصاب زدند، در نهایت توافق شد که شرکت گروه‌ ملی به‌ عنوان مالک باشگاه استقلال خوزستان یک فقره چک سه میلیارد تومانی به بازیکنان تیم پرداخت کند تا در تاریخ ۳۰ تیرماه ۹۶ با بازیکنان تسویه شود.

وی بیان کرد: آن زمان چک سه میلیارد تومانی شرکت گروه‌ ملی طی صورت‌جلسه‌ای به من به عنوان کاپیتان تیم تحویل داده شد تا بازیکنان استقلال برای دیدار با الهلال عازم کشور عمان شوند. در همین چک نیز قید شد که این چک در وجه من و بابت قسمتی از مطالبات تمام بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ ۹۶-۹۵ است.

این مدافع با تجربه خوزستانی عنوان کرد: من چک را به عنوان نماینده بازیکنان دریافت کردم ولی اداره‌کل مالیات خوزستان، ۴۵۰ میلیون تومان برای من مالیات در نظر گرفته است که باید پرداخت کنم. با توجه به این موضوع حساب من بلوکه شده و ممنوع‌الخروج شده‌ام. آیا این پاداش شش سال خدمت من به فوتبال خوزستان و قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیاست؟ مگر درآمد من از فوتبال خوزستان چقدر بوده که اکنون باید این مبلغ مالیات را پرداخت کنم، ضمن این که آن چک اصلا نقد هم نشد و اکنون من شده‌ام همان ضرب‌المثل « آش نخورده و دهان سوخته!» از استاندار، مدیرکل ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخواست دارم که به این موضوع رسیدگی کنند. حق من این نیست که این‌گونه با من رفتار شود. امیدوارم مسئولان به این موضوع ورود کنند.