نرم افزارحسابداری صدگان

مردم به شما حقوق می‌دهند که مالیات بگیرید

1 831

حسابداراپ

وزیر بهداشت با انتقاد شدید از اظهارات رئیس سازمان مالیاتی تهران گفت: اگر پزشکی مالیات نمی‌دهد مقصر سازمان امورمالیاتی است، مردم به (کارکنان سازمان مالیاتی) حقوق می‌دهند تا مالیات دریافت کنند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای  اخیر کمپینی در فضای مجازی با عنوان پزشک فراری از کارتخوان به راه افتاده است. این کمپین با واکنش متفاوت مقامات سامان امور مالیاتی و وزارت بهداشت رو به رو شده است.در تازه ترین اظهار نظرهای مقامات دولتی در خصوص فرار مالیاتی جامعه پزشکان، وزیر بهداشت گفته است: اگر پزشکی مالیات نمی‌دهد مقصر سازمان امورمالیاتی است و کارکنان این سازمان از مردم حقوق دریافت می‌کنند تا مالیات ستانی را انجام دهند.

پندار سیستم

هاشمی با اشاره به عدم وجود کارت خوان در مطب برخی پزشکان گفت: نصب کارتخوان برای اسایش مردم است و من از این حرکت (زشت)برخی پزشکان دفاع نمیکنم. امروز اگر بخواهید بلال هم بخرید یا در کارواش یا حتی نزد برخی  متکدیان چهارراهها هم کارتخوان موجود میباشد.

وی گفت: خیلی تعجب کردم که یکی از مسئولان سازمان مالیاتی گفته است نیمی از پزشکان در تهران فرار مالیاتی دارند. مسئولیت وصول مالیات باشماست، مردم به شما حقوق میدهند تا مالیات بگیرید.

هاشمی ادامه داد، قوانین سفت و محکمی در اختیار دارید تا با فراریان مالیاتی برخورد کنید و انها را از حیظ انتفاع ساقط کنید. شما میتوانید فراریان مالیاتی را به زندان بیاندازیدو ممنوع الخروج کنید به هر حال اگر مالیات ستانده نشده شما (در سامان امور مالیاتی) محکوم هستید.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. سیاوش کسروی می گوید

    این آقا اشتباه میکند. وظیقه پرداخت مالیات با مودی است و این مهم در قانون مالیاتهای مستقیم خیلی شفاف بیان شده است.

    اگر کسی ورود ممنوع میرود مقصر پلیس است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.