نرم افزارحسابداری صدگان

شناسایی مودیان جدید از اولویت‌های سازمان است

0 563

حسابداراپ

قائم‌مقام سازمان امور مالیاتی کشور گفت: شناسایی مودیان جدید و خارج از تور مالیاتی جزو اولویت‌های سازمان است.

پندار سیستم



به گزارش رسانه مالیاتی ایران، محمدقاسم پناهی، قائم‌مقام سازمان امور مالیاتی کشور در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت درآمدهای مالیاتی در نظام اقتصادی کشور، باید به سمتی حرکت کنیم که اداره کشور از طریق درآمدهای مالیاتی صورت گیرد.
قائم‌مقام سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه رسیدن به اهداف سازمان، بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله با تلفیق تجارب و دانش همکاران دارد، تصریح کرد: آموزش مفاهیم و بخشنامه‌ها به مأموران مالیاتی، زمینه‌ساز افزایش سطح آگاهی‌های حرفه‌ای و تخصصی همکاران در فرایند تشخیص و وصول مالیات است.
پناهی اضافه کرد: مالیات جزو حقوق عمومی و بیت‌المال است و باید با کسانی که کتمان درآمد می‌کنند و یا مرتکب فرار مالیاتی می‌شوند، مطابق قانون، برخوردی قاطعانه داشته باشیم.
وی خواستار توجه جدی همکاران به موضوع تسریع در رسیدگی و قطعی سازی پرونده‌های مالیاتی شد و گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه رسیدگی‌ها باید با تکیه بر اطلاعات شفاف پرونده صورت گیرد.
قائم‌مقام سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه برای بالا بردن ظرفیت درآمدهای مالیاتی باید بانک‌های اطلاعاتی کامل و درستی به کار گرفته شود، اظهار داشت:‌ در حال حاضر هیچ جایگزینی برای دریافت‌ مالیات، غیر از داشتن اطلاعات صحیح وجود ندارد.
پناهی، هدف از تخصیص بودجه عمرانی برای تجهیز هر چه بیشتر ادارات امور مالیاتی را توسعه روزافزون خدمات‌رسانی به آحاد مردم دانست و اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم و افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی آنان، ادارات امور مالیاتی در شهرهای استان کرمان در حال توسعه است.
وی در ادامه به اهمیت پیشبرد طرح جامع مالیاتی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، گام مهمی به سمت عدالت مالیاتی برداشته خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.