نرم افزارحسابداری صدگان

اپلیکیشن سوابق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نمی باشد

0 1,449

حسابداراپ

اپلیکیشن سوابق بیمه apk در گوشی های همراه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نمی باشد.


پندار سیستم

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به انتشار موبایل اپلیکیشن غیر مجاز (سوابق بیمه.apk)، بیمه شدگان این سازمان هوشیار باشند این برنامه، مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نمی باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: در صورت دریافت و نصب این برنامه، چالش های امنیتی شامل؛ سرقت اطلاعات حیاتی مانند نام کاربری و رمز عبور سرویس سابقه و دریافت هزینه ٤٠٠ تومان بصورت روزانه برای بیمه شدگان ایجاد می شود.
وی افزود: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند جهت دریافت ریز سوابق بیمه ای خود، به صورت رایگان از طریق روش های مطمئن https://sabeghe.tamin.ir (جهت دریافت سابقه کامل)، استفاده از کد دستوری#١٤٢* (جهت دریافت آخرین سابقه و ریز دستمزد) و موبایل App “تامین اجتماعی من” (در دو نگارش اندروید و ios) (برای دریافت اطلاعات آخرین سابقه و ریز دستمزد) اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت موبایل App “تامین اجتماعی من” به سایت رسمی این سازمان به آدرس https://tamin.ir مراجعه نمایند و به زودی نسخه به روز شده موبایل اپ سازمان شامل اطلاعات کامل و تجمیعی سوابق ارائه می گردد.

مهندس معیری به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در صورت دریافت  برنامه ذکر شده، در اسرع وقت نسبت به حذف برنامه از گوشی همراه خود و غیر فعال نمودن سرویس ارزش افزوده اقدام و رمز عبور حساب کاربری خود را با توجه به الزامات امنیتی (حداقل ۸ کاراکتر و استفاده از گذر واژه هایی که هم دارای کاراکترهای خاص باشند و هم در آنها از اعداد و حروف کوچک و بزرگ استفاده شده باشد)، تغییر دهند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.