- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

افزایش رضایت مودیان با ارائه خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی

معاون وزیراقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزایش رضایت مودیان را با ارائه خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی همراه دانست و گفت: ارائه خدمات سازمان ها به صورت الکترونیکی، رضایت ارباب رجوع و ارائه دهندگان خدمات را به دنبال دارد.



به گزارش رسانه مالیاتی ایران، میرعلی اشرف عبداله پور حسینی، معاون وزیراقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی با حضور در غرفه سازمان امورمالیاتی کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ)، اجرای طرح جامع مالیاتی را امری ضروری دانست و گفت: کاهش ارتباط مستقیم مودیان و ممیزین مالیاتی بوسیله پیاده سازی سامانه های الکترونیک، سالم سازی، شفاف سازی و وصول صحیح مالیات را درپی دارد.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای کامل طرح جامع مالیاتی، افزود: در سایه این مهم، امکان بروز فساد و درنتیجه کاهش وصول مالیات از بین می رود.
پورحسینی در ادامه گفت: ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان امورمالیاتی به صورت عمومی تر و گسترده تر موجب محبوبیت این سازمان خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه خدمات مودیان از طریق سامانه الکترونیکی دریافت می شود، خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی مالیاتی نسبت به حل مشکلاتی چون ترافیک، مصرف بی رویه سوخت، آلودگی هوا، اتلاف وقت، هدررفتن منافع و حفظ منابع کشور کمک شایانی می کند.