نرم افزارحسابداری صدگان

راه های فروش بیت کوین

0 717

حسابداراپ

در هنگام تصمیم برای فروش بیت کوین، ابتدا بایستی راه فروش آن تعیین گردد تا بتوان با امنیت بالا و سرعت بیشتری آنرا به فروش رساند.


۱- فروش بیت کوین به صورت آنلاین

پندار سیستم

۲- فروش شخصی بیت کوین 

وبسایت های هموارکننده فروش آنلاین مانند Coinbase و LocalBitcoins کار را برای فروش بیت کوین راحت تر می کنند. 

ابتدا بایستی در این سایت ها ثبت نام کرده و کارت ملی یا پاسپورت خود را اسکن نمایید تا هویت شما تایید شود. بعد از اعلام قصد فروش، در این وبسایت ها افرادی که قصد خرید را دارند به شما معرفی می شوند. البته در هنگام انجام معامله کارمزد اندکی دریافت میکنند.

راه دیگری که برای فروش بیت کوین ارائه می شود، ثبت نام در صرافی های آنلاین است. البته در این روش نیز تایید هویت نیاز است. در این روش میتوان با ارزهای سنتی به مبادله بیت کوین پرداخت.

سه راه فروش بیت کوین آنلاین 

۱- تجارت مستقیم با اشخاص بدون نیاز به واسط 

۲- فروش به صورت مبادله آنلاین با صرافی

۳- در هنگام فروش بیت کوین وجود بازارهای همتا به همتا، باعث تبادل راحت تر بیت کوین می شود.

شرکت هایی مثل شرکت BTC-e وجود دارند، که بیت کوین را به کدهای دلاری تبدیل می کند و بدون نیاز به ثبت نام و با خرید این کدها به هر مقداری که نیاز دارید می توانید از آن در ۸۰ درصد سایت های اینترنتی معتبر استفاده کنید.

ظهور سایت هایی مثل Brawker و Purse، دو گروه افراد با نیازهای مکمل را گردهم می آورد. این سایتها به عنوان واسط عمل می کند و در این پلتفورم از کیف پول کاربران استفاده می کنند تا تبادل را برقرار سازند. گروه اول افرادی که می خواهند از بیت کوین برای خرید کالاها از سایت هایی استفاده کنند که ارزهای دیجیتالی را قبول نمی کنند.گروه دوم  کسانی  که مایل به خرید بیت کوین  هستند. در بازار، افرادی با شرایط مورد نیاز را جمع می کنند تا به طور موثر بیت کوین را به یکی بفروشند و از کالاهای تخفیف یافته برای دیگران استفاده کنند.

برای خرید از صرافی ها نیاز به تایید هویت زیادی ندارید. اما برای فروش، سایت ها سخت گیر هستند زیرا تراکنش ها را برای جلوگیری از کلاهبرداری باید کنترل کنند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.