نرم افزارحسابداری صدگان

کیف پول بیت کوین چیست؟

0 944

حسابداراپ

برای خرید های بین المللی اکثر مردم از طریق کارت های اعتباری و پی بال اقدام می کنند، اما جالب اینجاست که بدانید برای خرید بیت کوین نمیتوان به آسانی از این شیوه استفاده کرد.


همه میدانیم که بیت کوین دارای امنیت بالایی بوده و تراکنش ها را مخفی نگه می دارد و برای اینکه کلاهبرداری صورت نگیرد صرافی ها معمولا پس از تایید هویت توسط پاسپورت یا کارت ملی اجازه خرید و فروش میدهند، اما در عین حال، جدیدا گزینه های مختلفی برای خرید این ارز در بیشتر کشورها ایجاد شده است.

در امریکا، صرافی Coinbase که میتوان گفت مشهورترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می شود، با کارت اعتباری، اقدام به خرید و فروش بیت کوین می کند. وهمچنین در اغلب کشورها، ویزا کارت و همچنین مسترکارت میتواند کاربرد زیادی برای خرید و فروش این ارز داشته باشد.

برای اینکه بتوان به خرید بیت کوین اقدام کرد ابتدا باید یک کیف پول دریافت کنید.

نگهداری ارزهای دیجیتال نیاز به مکانی دارد که کیف پول یا والت نامیده  می شود، که میتوان آن را همانند حساب بانکی در نظر گرفت با این تفاوت که والت ها دارای سرعت و امنیت بیشتری هستند. البته ذکر این نکته مهم است که سطح امنیتی این کیف پول ها با یکدیگر تفاوت دارد و فرد با توجه به کاربردی که میخواهد از خرید بیت کوین داشته باشد میتواند کیف پول های متفاوتی را دریافت کند.

برای انجام کارهای روزانه کیف پول ساده نیز کفایت می کند البته این بدان معنی نیست که این کیف پول ها امنیت شما را تامین نکند. و برای بعضی از سیستم ها و افراد خاص، کیف پول های دیگری ارائه شده است.

انواع کیف پول ها برای نگهداری بیت کوین

۱- کیف پول نرم افزاری ذخیره شده بر روی هارد دیسک کامپیوتر 

۲- سرویس اینترنتی آنلاین

۳- کیف پول های سخت افزاری آفلاین

در همین زمینه باید به نکاتی در ارتباط با نگهداری این ارز  توجه کرد که میتوان بدین صورت  تشریح کرد: اگر بیت کوین بر روی کامپیوتر شما ذخیره می شود باید مطمئن شد که مرتب و به روز نگهداری شود و همیشه یک بک آپ از آن را داشت چون احتمال این مورد وجود دارد که هارد کامپیوتر با مشکل مواجه شود.

اگر هم از وبسایت های آنلاین استفاده می شود بایستی در وبسایتی عضو شدکه سیستم های امنیتی و تایید هویتی خوبی داشته باشند. و همیشه آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی را در کامپیوتر و موبایل خود به صورت نصبی داشته باشید.

کیف پول های آنلاین و بهترین صرافی ها

افراد مبتدی برای انتخاب کیف پول های آنلاین و صرافی ها اکثر دچار اشتباه شده و یا سرگردم می شوند. در همین زمینه برخی از صرافی ها به صورت پیشرفته این مبادلات را انجام میدهند.

اگر شما نیاز ندارید که به صورت ناشناس به مبادلات اقدام کنید و میتوانید اطلاعات و شماره تماس خود را در اختیار صرافی ها قرار دهید، میتوان صرافی ها و کیف پول های آنلاین را بهترین گزینه دانست. در زیر به تعدادی از بهترین صرافی ها در این زمینه اشاره شده است.

بهترین صرافی ها و کیف پول های آنلاین جهانی برای خرید و نگهداری بیت کوین

Coinbase
localbitcoins
BitQuick
bitbargain
coincorner
bittylicious
Bitfinex


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.