نرم افزارحسابداری صدگان

حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا دو ماه آینده

0 1,242

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی طی دو ماه آینده در تمامی استان های کشور خبر داد.


پندار سیستم

دکتر سیدتقی نوربخش بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی، گفت: در هفته تامین اجتماعی چندین طرح در خصوص افتتاح شعب بیمه‌ای، راه اندازی مرکز درمانی، کلینیک و…، افتتاح می‌شود و همچنین نوسازی و بازسازی برخی از مراکز نیز انجام شده است.
وی افزود: در این هفته ۵۰ پروژه بیمه ای و درمانی در ۲۲ استان کشور افتتاح می شود و هزینه این پروژه ها ۲۵۰ میلیارد تومان است.
نوربخش تاکید کرد: در حال حاضر در ۸ استان حذف دفترچه اجرایی می‌شود و دیگر نیازی به دفترچه بیمه برای مراجعه بیماران در مراکز ملکی سازمان نیست. و در یک پروسه دو ماهه قرار است کل کشور را پوشش دهیم.
وی گفت: در حال حاضر ۷۰ میلیون نسخه الکترونیکی در مراکز ملکی صادر شده است.
نوربخش، در مورد تعهدات دارویی بیمه تامین اجتماعی نیز افزود: هیچ تعهد و پوشش دارویی کم نشده و اخیرأ داروی بیماران پروانه ای و ام اس نیز تحت پوشش قرار گرفته که آیین نامه آن تصویب شده و در دولت در حال بررسی است.

پرداخت ۵۰ هزار میلیارد بدهی دولت فردا بررسی می شود
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی اقداماتی در جهت کاهش ریسک های اقتصادی انجام می دهد، به طوری که با برنامه ریزی بدون هر گونه خللی در راه ایفای تعهدات به مستمری بگیران، کارفرمایان و بیمه شدگان فعالیت های خود را ادامه می دهد تا بتواند این ریسک ها را تا حد امکان به مردم منتقل نکند.
نوربخش در مورد بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: خواستار بازنگری در این قانون هستیم و در حال حاضر ۹۰۰ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه هستند و دستور پوشش ۱۵۰ هزار نفر دیگر را نیز از محل خروج سایر کارگران صادر کرده ایم.
وی گفت: اعتبار این قانون ۱۹۰۰ میلیارد تومان است که هزار میلیارد تومان از سوی دولت، ۶۰۰ میلیارد حق بیمه و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از محل صدور پروانه اختصاص یافته است.
نوربخش گفت: با رونق ساخت و ساز امیدواریم بتوانیم ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفری که هیچ پوشش بیمه ای ندارند را تحت پوشش قرار دهیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.