نرم افزارحسابداری صدگان

آیین‌نامه تهاتر بدهی دولت، بانک‌ها و بخش خصوصی

0 1,034

حسابداراپ

معاون سازمان برنامه و بودجه از تدوین ۸ پیشنهاد این سازمان برای بخش خصوصی خبر داد.

پندار سیستم


به گزارش خبرنگار ایبنا، حمید پورمحمدی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تشریح ۸ پیشنهاد سازمان بودجه به بخش خصوصی اظهار داشت: پیش‌نویس آیین‌نامه تهاتر بدهی دولت به بانک‌ها و بخش خصوصی به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده که می‌توان آن را به عنوان نظام ملی تصویری مالی کشور نام نهاد.

وی افزود: همچنین در زمینه فعالیت در حوزه مسکن و بافت فرسوده دست‌کم ۱۰۰ هزار واحد برنامه ریزی شده که توسط بخش خصوصی احداث شود و طرح دولت برای احیای بافت فرسوده آماده است.

پورمحمدی ادامه داد: دولت برنامه بزرگی برای اصلاح حمل و نقل عمومی دارد و می‌خواهد ناوگان حمل و نقل عمومی را نوسازی و اصلاح کند که منابع مالی تجهیز و برنامه تنظیم شده است.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه طرح وسیعی برای حوزه گردشگری به ویژه برای اتمام هتل‌های ۴ و ۵ ستاره داریم که برنامه آن نهایی شده است، گفت: همچنین در بخش کشاورزی سه برنامه در زمینه کشت گلخانه ای پرورش ماهیان آزاد و پرورش ماهی در قفس داریم.

وی افزود: همچنین برنامه‌ای برای اشتغال عشایر توسط بخش خصوصی داریم که تسهیلات ۶ درصد ارائه خواهیم داد و در زمینه طرح های دانش بنیان و طرح های صنعتی نیز برنامه‌های ویژه ای داریم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: در تمامی این ۸ مورد از بخش خصوصی درخواست داریم که نمایندگان خود را برای مذاکره و گفتگو معرفی کند تا به جمع‌بندی نهایی رسیده و طرح ها را ارائه کنیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.