نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۲۰۰/۹۷/۱ مورخ ۹۷/۱/۸ (تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم – زمستان ۹۶)

3 5,055

حسابداراپ

بموجب بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی ، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم – زمستان ۹۶ براساس درخواست کتبی تا ۳۱ فروردین ماه تمدید شد.


پندار سیستم



محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. اخوندی می گوید

    با سلام از سایت پر محتوای شما انتظار بیش از این هست.بخشنامه مهمی که امروز صادر شده و تاریخ و شماره بخشنامه برای مخاطبین شما خیلی مهم هست را فقط به خاطر اینکه لوگوی کانال مالیاتی که این را بارگذاری کرده کات کنید شماره و تاریخش رو حدف می کنید. به نظرم اطلاع رسانی مهم تر از لوگوی کانال من یا سایت شما هست. مع الوصف بخشنامه بدون لوگو را هم داخل کانالم میزارم تا از ان استفاده کنید یا بخشنامه با لوگوی کانالم
    احمد آخوندی

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام
    جناب آقای آخوندی ؛ ضمن تشکر وقدردانی از حسن ظن جنابعالی ، بخشنامه مذکور بصورتی که مشاهده فرمودید از سایر کانالها که آنرا منتشر کرده بودند برداشت شده و از فرمایش شما مبنی برنحوه انتشار آن در کانال شما آنهم با لوگوی کانالتان بی اطلاعیم.بخشنامه مذکور بصورت کامل امروزبارگذاری شد البته نه از آدرسی که فرمودید.
    لطفا قضاوت زود هنگام نکنید.
    بااحترام

  3. اخوندی می گوید

    با سلام
    عرض بنده هم همین بود متاسفانه برخی کانال ها با کات کردن لوگو کانال من ان رو در کانالشون بارگذاری کرده بودن و مطمینا شما هم از یکی از همین کانال ها برداشته بودید. وقتی دیدیم اینجوری تو کانال ها پخش شده خودم نسخه بدون لوگو را در کانال قرار دادم تا اطلاع رسانی دقیق بشه. این بخشنامه ای که الان شما در سایتتون بارگذاری کردید همون بخشنامه هست. خوشبختانه سایت و کانال شما امانتدار خوبی در محتوای اموزشی هست. و قابل تقدیره ولی ۹۹ درصد کانال ها مثل شما حرفه ای رفتار نمی کنند. براتون ارزوی موفقیت میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.