نرم افزارحسابداری صدگان

مجلس با واریز مالیات به حساب وزارت کشور مخالفت کرد

0 598

حسابداراپ

نمایندگان مردم در خانه ملت با واریز مالیات بر ارزش افزوده سیگار و محصولات دخانی، بنزین، سوخت هواپیما، نفت سفید و نفت گاز به حساب وزارت کشور مخالفت کردند.

پندار سیستم


به گزارش خانه ملت، نمایندگان درنشست علنی عصر امروز (یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۹۷ درباره جزئیات بخش درآمدی با جزء ۲ بند (هـ) تبصره ۶ این لایحه با ۷۲ رأی موافق، ۱۱۹ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در جزء ۲ بند (هـ) تبصره ۶ آمده بود که حکم بند (ب) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۸/۲/۱۳۸۷ در سال ۱۳۹۷ تنفیذ می‌شود.

بر اساس این گزارش بند (ب) ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده تأکید می کند که عوارض وصولی انواع سیگار و محصولات دخانی؛ ۳ درصد، انواع بنزین و سوخت ھواپیما؛ ۱۰ درصد، نفت سفید و نفت گاز؛ ۱۰ درصد و نفت کوره پنج درصد ماده ۳۸ به حساب تمرکز وجوه به نام وزارت کشور واریز می‌شود.

در ادامه نمایندگان با پیشنهاد محمدحسین فرهنگی مبنی بر حذف جزء ۲ بند (هـ) تبصره ۶ لایحه بودجه سال ۹۷ با ۱۲۰ رأی موافق، ۷۲ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند که بر این اساس مالیات بر ارزش افزوده سیگار و محصولات دخانی، انواع بنزین و سوخت هواپیما، نفت سفید و نفت گاز بر اساس قانون برنامه ششم توسعه به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می‌شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.