نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش پلکانی حقوق تا ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد

0 861

حسابداراپ

وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: پیش‌بینی شده است در سال ۹۷ کسانی که نزدیک به ۳.۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند افزایش ۱۰ درصدی و دریافتی آنها که زیر این مبلغ حقوق می‌گیرند پلکانی افزایش یابد.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری فارس علی ربیعی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه سالمندی حدود ۳۰ میلیون نفر در کشور نباید توأم با فقر باشد، افزود: بر اساس عدد جهانی درباره خط فقر و مقایسه آن با قدرت خرید داخلی، این عدد برای یک خانواده پنج نفری ۶۴۰ هزار تومان تعیین شده است که باید آن را به صورت پلکانی افزایش دهیم.

وی گفت: ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش این موضوع قرار داده شده اند و ۸۰۰ هزار نفر نیز پس از بررسی لایحه بودجه در مجلس به این تعداد اضافه می شوند.
ربیعی گفت: چهار سال است که سیاست افزایش حقوق بازنشستگان در مقایسه با تورم را دنبال می کنیم و معتقدم قدرت خرید بازنشستگان در سال های گذشته فوق العاده کاهش یافته است.
وی افزود: راهبرد دولت تا سال ۱۴۰۰، افزایش پلکانی حقوق کسانی است که کف حقوق را دریافت می کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال ۹۶ برای کسانی که بالای دو میلیون تومان حقوق می گرفتند ۱۰ درصد افزایش دادیم و آنهایی که کف حقوق را می گرفتند ۲۸ درصد حقوق آنها افزایش یافت گفت: در سال ۹۷ روش پلکانی ادامه می یابد و پیش بینی شده است برای کسانی که حدود سه و نیم میلیون تومان حقوق می گیرند افزایش ۱۰ درصدی و آنهایی که زیر این مبلغ حقوق می گیرند به صورت پلکانی دریافتی آن ها افزایش یابد.
ربیعی افزود: لایحه مساعدت اجتماعی در سه لایحه تفکیک شده است.
وی گفت: در حال برنامه ریزی برای قرار دادن بیمه تکمیلی بازنشستگان در سازمان تأمین اجتماعی یا دیگر صندوق های بیمه هستیم.
ربیعی افزود: برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ فقر زدایی متکی بر اشتغال زایی است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.