نرم افزارحسابداری صدگان

درآمدزایی دستگاه‌ها از طریق انتشار اوراق مشارکت مشخص شد

0 741

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از تعیین تکلیف موضوع انتشار اوراق مشارکت از سوی دولت و شهرداری ها و همچنین شرکت های وابسته در نشست نوبت عصر این کمیسیون خبر داد.

پندار سیستم


به گزارش خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در خصوص نشست عصر امروز (۱۷ دی ماه) کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق و بودجه بعد از بررسی‌ بندهای درآمدی، امروز اجازه داد که با رعایت قوانین شرکت های دولتی و وابسته به وزارتخانه ها و سازمان‌های دولتی و همچنین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و موسسات پژوهشی و پارک های علمی و فناوری تا سقف ۷ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی به صورت ریالی منتشر کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ افزود: همچنین براساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق بودجه، دولت تا مبلغ ۲۶ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی منتشر و منابع حاصل را به جدولی که درباره این قانون است واریز خواهد کرد.

یوسف‌نژاد ادامه داد: کمیسیون تلفیق همچنین اجازه داد اوراق فروش نرفته طرح‌های مربوط به موارد مذکور در سقف مطالبات معوق طرح با تایید رییس دستگاه اجرایی، ذی حساب ذی ربط و سازمان برنامه و بودجه کشور قابل واگذاری باشد.

وی افزود: همچنین کمیسیون تلفیق بودجه اجازه دادند که شهرداری ها و سازمان های وابسته به آنها با تایید وزارت کشور تا سقف ۸ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی با تضمین خود و با بازپرداخت اصل و سود آن توسط همان شهرداری ها منتشر کنند که اوراق فروش نرفته این بند در سقف مطالبات معوق طرح با تائید شهرداری مربوطه و سازمان برنامه و بودجه کشور قابل واگذاری به طلبکاران طرح باشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.