نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب صورت‌ های مالی بانک رفاه

0 742

حسابداراپ

جلسه مجمع عمومی عادی و سالانه بانک رفاه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و صورت های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.

پندار سیستم


به گزارش  روابط عمومی بانک رفاه، در جلسه مجمع این بانک که ۱۶ دی ماه سال‌جاری و با حضور رییس و اعضای مجمع بانک در محل سالن کنفرانس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورت های مالی بانک منتهی به ۹۵/۱۲/۳۰ به تایید و تصویب مجمع رسید.

ربیعی پس از تصویب صورت های مالی بانک رفاه طی سخنانی گفت: بانک رفاه طی یک سال گذشته عملکرد و دستاوردهای مطلوبی داشته است. به ویژه اقدامات این بانک در مبارزه با فساد و شفافیت مالی مثال زدنی است و این شاخص های بسیار خوبی برای فعالیت های بانکی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مجمع با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه به لحاظ دستاورد مطلوب و ثبات در مدیریت بانک، اظهار داشت: هیات مدیره و مدیریت عالی این بانک هم اکنون بسیار هماهنگ هستند. عملکرد یک سال گذشته هم ناشی از همین ثبات و یک دستی بوده است.

ربیعی افزود: سهامداران بانک رفاه در سال آینده استراتژی های خاصی برای حمایت و تقویت از آن دارند، یکی از مهم ترین استراتژی ها، تقویت و افزایش سرمایه بانک است که امیدواریم به زودی محقق شود.

در ادامه جلسه مجمع نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رییس مجمع بانک نیز طی سخنانی با قدردانی از حضور وزیر در جلسه مجمع بانک رفاه و همچنین قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک به لحاظ عملکرد مطلوب در سال ۹۵ گفت: حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مجمع بانک رفاه، نشان می دهد این بانک از اهمیت و جایگاه ویژه ای نزد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی برخوردار است.

نوربخش با اشاره به اینکه سرمایه بانک رفاه متعلق به سرمایه های خرد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است گفت: بانک رفاه از تمامی توان خود برای ارائه خدمات مطلوب و ویژه به این قشر معزز استفاده کند.

سهمانی مدیرعامل بانک رفاه نیز در گزارش هیات مدیره به مجمع، با قدردانی از حضور ربیعی در جلسه مجمع و قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک رفاه، گفت: خوشبختانه بانک رفاه در سال ۹۵ علی رغم تمامی محدودیت ها توانست سودآوری قابل قبولی را داشته باشد.

مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به اینکه سود حاصله در این بانک، سودی واقعی و حاصل عملکرد بانک در حوزه های مختلف است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف بانک در سال ۹۵ عبور از زیان دهی و دستیابی به سودآوری بود که به حمدالله با هم افزایی تمامی ارکان محقق شد.

سهمانی در ادامه مهم ترین استراتژی های بانک رفاه در سال ۹۷ را برشمرد و خاطر نشان ساخت: پیگیری و تقویت رویکرد مشتری محوری، افزایش بیش از پیش کیفیت خدمات، تبدیل شدن به یک بنگاه اقتصادی سودآور و عبور از بانکداری سنتی و عمل کردن به مثابه یک بانک مدرن و خدمات محور از جمله مهم ترین استراتژی های بانک در سال آتی است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.