نرم افزارحسابداری صدگان

از سامانه چک های سرقتی رونمایی شد

0 709

حسابداراپ

مدیر کل پیشگیری​ های وضعی معاونت اجتماعی قوه قضاییه: سامانه استعلام چک های تحصیل شده در اثر ارتکاب جرم سرقتی و مفقودی، رونمایی شد.


پندار سیستم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛  علیرضا ساوری در مراسم رونمایی از سامانه استعلام چک های تحصیل شده در اثر ارتکاب جرم سرقتی و مفقودی  گفت: افرادی که چک هایشان مفقود می شود می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی www.sad24.ir   سریال و سری چک و نام بانک را ثبت کنند.
همچنین کسانی که چک دریافت می کنند برای اطمینان از مسروقه نبودن چک می توانند به این سامانه مراجعه کنند.
در حاشیه رونمایی از این سامانه درباره سامانه دیگری با عنوان سامانه همیاب ۲۴ هم اطلاع رسانی شد.
این سامانه درخصوص کالاهای سرقتی و مفقودی از جمله گوشی تلفن همراه، تبلت و دیگر وسایل الکترونیکی هم کمک می کند و افراد می توانند برای اعلام وسایل سرقت شده خود به این سامانه به نشانی همیاب۲۴دات کام مراجعه کنند.
مسئول این سامانه گفت : تاکنون ۲۰ هزار کالای مفقودی و سرقتی را در این سامانه ثبت کرده ایم که ۳۵ درصد آن به مالباختگان بازگردانده شد.
مدیر کل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه رونمایی از این سامانه ها گفت: هم اکنون کالاهای دیجیتال سرقتی در انبارهای نیروی انتظامی نگهداری می شود و قرار شد فهرست این کالاهای مسروقه و مکشوفه در این سامانه قرار گیرد.
علیرضا ساوری افزود: قرار نیست مردم به کلانتری ها بروند و به محض سرقت شدن کالاهای دیجیتالی خود به این سامانه مراجعه کنند.
وی گفت: افراد قبل از خرید وسایل الکترونیکی می توانند با مراجعه به این سامانه سریال کالا را وارد کنند تا از سرقتی نبودن آن نیز مطمئن شوند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.