نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعیه برگزاري آزمون استخدامی نيروهاي قراردادي سازمان امور مالياتي كشور

0 1,068

حسابداراپ

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي سازمان امور مالياتي كشور در سال ۱۳۹۶ مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.


الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون 

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۰۷ بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.

۲ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي-باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، ۲ قطعه عكس ۴ ×۳ و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان مي‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الي۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الي ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهاي چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ و پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران، ميدان فردوسي، خيابان انقلاب، مابين استاد نجات الهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

پندار سیستم

د- زمان و محل برگزاري آزمون

آزمون کليه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون در ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سي دقيقه‌) همان‌روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون داوطلبان درج گرديده است.

ه‍‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌ 

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

۲- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند برگزاري آزمون بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

۳- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنج شنبه ۹۶/۰۹/۰۹ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳-۰۲۱ در ميان بگذارند.


روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.