نرم افزارحسابداری صدگان

کارت‌‌خوان‌ بنگاه‌ها با هماهنگی سازمان امور مالیاتی واگذار میشود

0 941

حسابداراپ

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس چگونگی ارائه دستگاه‌‌های کارت‌خوان به بنگاه‌‌های اقتصادی را تشریح کرد.

پندار سیستم


سیدحسن حسینی‌شاهرودی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی، اتاق اصناف و مسئولان سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر صندوق مکانیزه فروش برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون اقتصادی تکلیف بانک مرکزی برای ساماندهی پایانه‌های فروش که شامل کارتخوان‌ها، پایانه‌های فروش مجازی و درگاه‌های اینترنتی است، مشخص شد، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که نحوه تخصیص کارت‌‌خوان‌ها و پایانه‌های فروش مجازی به بنگاه‌های اقتصادی و مؤدیان مالیاتی با هماهنگی سازمان امور مالیاتی صورت گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد که آن دسته از مؤدیان مالیاتی که قانون صندوق‌های مکانیزه فروش را به خوبی اجرا کرده‌اند، تشویق شده و تخفیف‌هایی برای آنها در نظر گرفته شود.

حسینی‌شاهرودی از مجازات‌‌هایی برای آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی و مؤدیان مالیاتی که در اجرای قانون صندوق‌‌های مکانیزه فروش تخلف و تخطی کرده‌اند خبر داد و گفت: این موضوع در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و درباره چگونگی آن بحث و تبادل نظر شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.