نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت مکرر مالیات بر ارزش افزوده، باعث افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی قیمت کالا

0 653

حسابداراپ

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت مالیات باید متناسب با شرایط اقتصادی کشور باشد؛ هر چه پایه های اقتصادی مقاوم تر و شاخص های اقتصادی رو به رشد باشد، درآمدهای مالیاتی نیز افزایش خواهد یافت.


شهاب الدین بی مقدار در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: در حال حاضر در برخی از موارد مالیات بر ارزش افزوده از حلقه های مختلف و به صورت مضاعف دریافت می شود؛ در حالی که اخذ این نوع مالیات باید به گونه ای باشد که کسی متحمل ضرر نشود.

پندار سیستم

وی ادامه داد: در جلسات مرتبطی که در خصوص مالیات بر ارزش افزوده حضور داشتم، عنوان شد که به دلیل دریافت مکرر این مالیات از حلقه های مختلف بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در قیمت تمام شده کالا تاثیر دارد که لازم است این مساله به درستی حل و فصل شود.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، گفت: حلقه مفقوده اقتصاد کشور در دست کارآفرینان اقتصادی است و اگر حمایت های لازم در این زمینه صورت بگیرد، می توان اقتصاد کشور را پویا کرد. بی مقدار افزود: تقویت تولید داخلی و ایجاد فضای رقابت برای کالای داخلی با کالاهای مشابه خارجی در توسعه اقتصادی کشور موثر خواهد بود و نباید از این مسائل به سادگی گذشت.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.