نرم افزارحسابداری صدگان

اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

0 2,547

حسابداراپ

رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالیاتی کشور از اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از ۳۰ آذرماه سال جاری اوراق مالیاتی را به صورت الکترونیکی به مودیان مالیاتی ابلاغ می کنیم.

پندار سیستم



به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان ، هادی خانی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر اهمیت طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: با حضور کرباسیان وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی این طرح شتاب بیشتری گرفته است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالیاتی کشور گفت : تنها راه تحقق درآمدهای مالیاتی اجرای کامل طرح جامع مالیاتی است.
خانی ظرفیت استان ها در تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور را مهم برشمرد و افزود: سازمان به امکانات اطلاعاتی بیشتری از مودیان مالیاتی نیاز دارد و پیشرفت های حوزه فناوری اطلاعات مرهون تلاش استان ها است.
وی اجرای طرح جامع مالیاتی را موجب افزایش شفافیت اقتصادی دانست و گفت : اجرایی شدن این طرح پایگاه اطلاعاتی جامع از مودیان مالیاتی ایجاد خواهد نمود.
مدیر طرح جامع مالیاتی با بیان اینکه داشتن روحیه مطالبه گری لازمه پیشرفت است, خاطر نشان کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را جهت پیاده سازی کامل طرح جامع مالیاتی معطوف داشته و از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنیم.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به واحدیابی الکترونیکی تصریح کرد: در بحث ارائه خدمات فناوری اطلاعات دنبال عدم نیاز به شرکت های خارجی و اتکاء به نیروهای داخلی هستیم.
در ادامه محمد سلمانی به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح جامع مالیاتی در استان پرداخت و گفت: پروژه استانداردسازی فرآیندها در همه ادارات امور مالیاتی استان به جز شهرستان بم اجرا شده است که به زودی در این شهرستان انجام می شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان افزود: تعریف و پیاده سازی واحدخدمات مودیان نیز در همه ادارات مالیاتی استان انجام شده است
وی به راه اندازی اداره مالیاتی الکترونیکی در اداره کل امور مالیاتی استان اشاره کرد و گفت: این اداره در سال ۹۵ در شهر کرمان شکل گرفت و در سال ۹۶ نیز ادارات امور مالیاتی رفسنجان، سیرجان ، شهربابک و جیرفت نیز جهت تبدیل شدن به اداره مالیاتی الکترونیکی معرفی گردیده اند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.