نرم افزارحسابداری صدگان

آبان موعد رسیدگی گروهی و دوره ای به پرونده های مهم مالیاتی

0 626

حسابداراپ

مدیر کل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور گفت : آبان موعد رسیدگی گروهی و دوره ای به پرونده های مهم مالیاتی در کل کشور است.

پندار سیستم


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان ، محمد حسن بازیار در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه درصد بالایی از تخلفات اداری از عدم آگاهی,سهل انگاری و عدم نظارت کافی است اظهار داشت: دستگاه های نظارتی باید در این پرونده ها ورود پیدا کنند و جلوی نقض قانون را بگیرند.
وی با اشاره به بازرسی های دوره ای پرونده های مالیاتی که قرار است انجام شود گفت: بازرسی های دوره ای برای پیش گیری از قصور ، حفظ و صیانت از نیروی انسانی است.
مدیر کل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه قاطبه همکاران به درستی به تکالیف قانونی خود عمل می کنند و ساعی و پاک دست هستند، گفت: در کنار رعایت احترام به این همکاران، باید با افرادی معدود که حیثیت سازمان را خدشه دار می کنند برخورد جدی داشته باشیم.
بازیار به نقش مهم نظارت درون سازمانی اشاره کرد و گفت : مراجع نظارتی درون سیستمی می توانند نقش بسیار مهمی در کشف، اصلاح و حتی پیشگیری از بروز تخلفات و مفاسد داشته باشند.
وی در خاتمه سخنان خود، خواستار توجه جدی همکاران به موضوع تسریع در رسیدگی و قطعی سازی پرونده های مالیاتی شد و تاکید کرد : رسیدگی ها باید با تکیه بر اطلاعات شفاف پرونده انجام گیرد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.