نرم افزارحسابداری صدگان

مبادله مطلوب اطلاعات اقتصادی با استقرار طرح جامع مالیاتی

1 828

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه با استقرار طرح جامع مالیاتی گام های مثبتی به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شده است، گفت: استقرار طرح جامع مالیاتی منجر به مبادله مطلوب اطلاعات اقتصادی شده است.

پندار سیستم



به گزارش رسانه مالیاتی ایران، محمد ابراهیم طریقت در حاشیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان امور مالیاتی کشور در جمع خبرنگاران، گفت: برای جلوگیری از فرار مالیاتی در درجه نخست تعامل با مودیان را مدنظر داریم.
وی افزود: با استقرار طرح جامع مالیاتی قدم های خوبی در این خصوص برداشته شده و این امر منجر به مبادله مطلوب اطلاعات در حوزه اقتصاد کشور شده است.
به گفته معاون توسعه مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور ممانعت از فرار مالیاتی به ویژه برای افرادی که صاحب ظرفیت و توانمندی هستند مورد تاکید است تا ضمن برقراری عدالت مالیاتی، زمینه تولید و سرمایه گذاری به یک میزان برای فعالان اقتصادی فراهم شود.
طریقت با تاکید بر اینکه اثرات مفید پرداخت مالیات به خود مردم باز گشته و در حوزه های خدماتی صرف می شود، اضافه کرد: به دلیل تاثیر مالیات در توسعه اجتماعی و اقتصادی، انتظار می رود موضوع مالیات با همکاری رسانه ها و همه ارگان ها فرهنگ سازی شود.
وی خواستار توجه رسانه ها نسبت به فرهنگ سازی مالیات شد و گفت: در وضعیت فعلی باید بتوان درآمدهای کشور را از نفت و گاز به سمت درآمد مالیاتی به ویژه برای نسل های آتی هدایت کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور متذکر شد: ماموریت های این سازمان به لحاظ کمی و کیفی در قالب بودجه سال جاری و برنامه ششم توسعه تدوین شده و اولویت سازمان تحقق درآمدهای مالیاتی است.
طریقت خاطرنشان کرد: تلاش سازمان امور مالیاتی کشور بر این است که با درک واقعیت های اقتصادی جامعه و شناخت شاخص ها و همچنین رعایت حقوق مودیان بتوان نسبت به اجرای ماموریت های محوله اقدام کرد.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. ابراهیم ناوه کار می گوید

    احتمالا یا آقای طریقت اطلاع ندارند یا خودشان را به کوچه علی چپ زده اند. وقتی صحبت از رعایت حقوق مودیان می شود تنها نحوه مالیات ستانی و تکمیل فرمهای مورد نظر رعایت حقوق نیست بلکه اطلاع از نحوه هزینه کرد این مالیاتها هم از حقوق مودیان و دیگر افراد جامعه می باشد. جالب است که هیچ کس از این حرفی نمی زند که این مالیاتها صرف چه خدماتی می شوند منظورم اشاره کلی و آمارهای بی پایه نیست بلکه شفاف سازی دقیق و مستند این هزینه ها می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.