نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۱۲۹۴۲۱۸ مورخ ۹۶/۵/۲(اصلاح دستورالعمل ساماندهي نيروهاي شركتي تبديل وضعيت يافته و نحوه انعقاد قرارداد با شركت هاي پيمانكاري)

4 4,320

حسابداراپ

اصلاح جزء (الف) بند (۵) دستورالعمل ساماندهي نيروهاي شركتي تبديل وضعيت يافته و نحوه انعقاد قرارداد با شركت هاي پيمانكاري و تفویض اختیارات ترک تشریفات مناقصه ابلاغ شد.


در اجرای سیاست‌های تمرکززدایی اداری و جهت آسان سازی فرایند انجام کار و فراهم کردن تسهیلات لازم برای تسریع در تأمين خدمات مورد نیاز دستگاه های اجرایی استانی، قسمت “الف” بند (۵) بخشنامه ۱۶۱۲۹‏/۹۲‏/۲۰۰ مورخ ۱۹‏/۰۹‏/۱۳۹۲ معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور (سابق)، مستند به ماده (۱۷) قانون مدیریت خدمات کشوری، به شرح زیر اصلاح می‌گردد:

پندار سیستم

«قراردادها از طريق مناقصه و فراخوان عمومي منعقد گردد و در صورت عدم مراجعه متقاضيان واجد شرايط، ترك تشريفات مناقصه با رعايت قانون برگزاري مناقصات و تأييد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مربوط امكان پذير است».


جمشید انصاری- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور



محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. سارا می گوید

    سلام. چرا چرا نباید دیپلم های بالای ده سال را تبدیل وضعیت نکنند تمام جوانی و عمر ما در ادارات هدر رفت دریغ از یک پشتوانه کاری دریغ ار دلگرمی به همسان بودن دستمزدهای دریافتی من و همکار رسمی من که شاید کمتر از من کار می کند و بیشتر وقت خود را صرف خواب و موبایل بازی می کند. درست است که می گویند عدالت با علی مرد. الان درک درستی از این جمله دارم.

  2. کیوان می گوید

    سلام تو رو خدا یه فکری واسه کارگران شرکتی بکنید ما بعنوان کارگر شرکتی تو پتروشیمی سنندج کار می کنیم و نصف بیشتر از پرسنل قراردادی هستن ولی اختلاف حقوق اینجا یک فاجعه می باشد نه مشکل سابقه کار داریم نه مدرک شاید از خیلی از نفرات قراردادی هم بیشتر دارم ولی پارتی نداشتیم شرکتی موندیم اونا حقوق حداقل دو برابر ما می گیرن حداقل. اونا کارانه دارن باختر کارت دارن که اصلا نیازی نیست حتی به حقوقشون دست بزنن ولی ما هیچ کدومش رو نداریم.هزینه مسافرت اونا رو میدن به ما هیچی انگار فقط پرسنل قراردادی و خانواده هاشون آدم هستن به خدا اینجا دارن ظلم می کنن کاش فقط یکی میومد مقایسه می کرد این یک ظلم بزرگه تو رو خدا پیگیری کنید

  3. احسان می گوید

    سلام این بود حکومت اسلامی تبعیض تا چقدر… حق زن و بچه هامون گردن شماست خدا خودش ازتون بگیره … نور چشمی هاتون رو فقط قراردادی میکنید من کلی برای بسیج زحمت کشیدم و سختی ها رو تحمل کردم ولی الان باید کسی بلاتر از من باشه که اون زمان بهم میخندید و به بسیجی تمسخر میکرد ولی الان چون چابلوستره کارش بهتره …. واقعا جای تاسفه

  4. کارگر بدبخت می گوید

    سلام من در یک اداره کار میکنم مدرکم لیسانس است از سال ۱۳۸۶ تا الان که سال ۱۳۹۹ است سابقه کار توی این اداره دارم هنوز من تبدیل وضعیت نشدم من تا حالا ۳بار اسم من برای تبدیل وضعیت از تهران اومده اما متاسفانه اینجا برای من کاری نکردن بهانه بسیاری آوردن واقعا ما نمیدانیم چکار کردیم که این اداره داره با ما اینجوری میکنه بخدا نفر بوده که ۵سال هم سابقه نداشته تبدیل وضعیت کردن اما ما که نزدیک به ۱۴ سال است که کار میکنیم هنوز تبدیل وضعیت نشدیم بخدا این چه عدالتی است که حق باشه برای همه باید باشه نه برای کسانی خاص باشه تورا خدا اگر میشه برای ما کاری بکنید که ما هم به مثل بقعیه همکاران باشیم بخدا دیگه خرج خونه با این حقوقی که به ما میدهنن کناف زندگیمون نمیکنه بخدا مستاجر هستیم اقساط داریم بخدا نمیفهم باید چکار کنم ببخشید که این حرفها زدم بخدا بغزم میگیره که این حرفها زدم ممنون از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.