نرم افزارحسابداری صدگان

طرح تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه طرح‌های عمرانی سال ۹۵

0 965

حسابداراپ

نمایندگان مردم در خانه ملت، طرح دو فوریتی تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه طرح‌های عمرانی سال ۹۵ کل کشور را از پایان تیر ماه به پایان شهریورماه تصویب کردند.


 

پندار سیستم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه (طرح)های عمرانی سال ۱۳۹۵ کل کشور را با ۱۸۴ رأی موافق، ۳۶ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۹ نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

براساس این گزارش دلایل توجیهی طرح دو فوریتی بدین شرح است:

بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور به جهت اینکه دیر ابلاغ شده است و فرصت کافی برای جذب آن وجود ندارد و باعث برگشت منابع به خزانه می‌گردد لذا به جهت تکمیل پروژه و جلوگیری از آسیب به اعتبارات محدود پروژه‌های عمرانی ماده واحده سال مالی پروژه طرح‌های عمرانی بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور از پایان تیرماه به پایان شهریورماه سال ۱۳۹۶ تغییر می‌یابد.

مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان یکی از طراحان طرح دو فوریتی تغییر مهلت جذب اعتبارات پروژه طرح‌های عمرانی سال ۱۳۹۵ کل کشور گفت: با این اعتبارات عمرانی محدود اگر بخواهیم این اعتبارات محدود را نیز به خزانه کشور بازگردانیم لطمات فراوانی به پروژه‌های عمرانی کشور وارد می‌شود بنابراین تقاضا دارم این موضوع در فرصتی دو ماهه تمدید شود تا اعتبارات محدود عمرانی با برگشت روبرو نشود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.