نرم افزارحسابداری صدگان

سازمان امورمالیاتی مزایده اموال “آکنتور” را متوقف کرد.

0 681

حسابداراپ

علی صحرایی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران، درباره جزییات اعتراض های امروز عده ای از معامله گران در تالار معاملات این بازار گفت: طی روز جاری عده ای از معامله گران در تالار معاملات اوراق بهادار حافظ بطور خاص نسبت به وضعیت سهام شرکت کنتور سازی ایران خطاب به متولیان این بازار و سازمان بورس اعتراض کردند.


وی با بیان اینکه این اعتراض ها هیچ ارتباطی با کلیت معاملات بازار سهام نداشته ، افزود: این اعتراض ها ناشی از عدم تحقق پیش بینی های ناشر کنتور سازی برای دستیابی به برخی دارایی ها است که متاسفانه در سال مالی جدید محقق نشده و به تبع آن با توقف نماد معاملاتی و حبس سرمایه سهامداران مواجه شده است.

پندار سیستم

این مقام مسئول درباره آخرین وضعست پرونده شکایت از ناشر کنتور سازی به قوه قضاییه گفت: پرونده این ناشر به امور انتظامی و حقوقی سازمان بورس ارجاع و در نهایت به دادگاه ارسال شده و هم اکنون در حال رسیدگی است.

صحرایی تسریع در پیگیری پرونده کنتور سازی در قوه قضاییه را خواست متولیان بورس و عموم سهامداران این شرکت عنوان کرد و ازود: در صورت تسریع در صدور احکام قضایی سهامداران می توانند ادعای خسارت کرده و جبران آنرا از محکومان طلب کنند.

وی درباره دست کشیدن سازمان امور مالیاتی از به مزایده گذاشتن برخی اموال و دارایی های شرکت کنتور سازی ایران آنرا ناشی از تلاش و رایزنی متولیان بازار سرمایه دانست و گفت: تلاش شده تا سازمان مالیاتی نیز در تحقق طلب خود جزء دیون مقدم نباشند و مالیات هم پس از رد دیون سهامداران مطالبات خود را درخواست کند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.