نرم افزارحسابداری صدگان

راه‌اندازی پایگاه اطلاعاتی جدید برای حسابرسان داخلی آمریکا

0 691

حسابداراپ

انجمن حسابرسان داخلی آمریکا اخیراً یک مرکز حسابرسی عملیاتی و وب سایت راه‌اندازی کرده است که امکان دسترسی مستقیم مدیران حسابرسی داخلی به اطلاعات، منابع و خدمات مرتبط و به‌هنگام را فراهم کرده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران به نقل وب‌سایت انجمن حسابداران داخلی امریکا، این پایگاه اطلاعاتی به ویژه برای حل چالش های منحصر به فرد امروزه، ریسک‌های نو‌ظهور و دیگر مطالبات حرفه‌ی حسابرسی داخلی ایجاد شده است. این پایگاه علاوه بر فراهم آوردن مجموعه‌ای از راه‌کارها و راهنماهایی که برای مدیران ارشد حسابرسان داخلی کاربرد دارد، نتایج ارزیابی مهارت‌های تیم حسابرسی داخلی، گزارش‌های مربوط به سنجش عملکرد حسابرسی و نتایج نظرسنجی‌های به عمل آمده از بازخورد ذی‌نفعان در اختیار قرار می‌دهد.

پندار سیستم

مأموریت این مرکز عملیاتی جدید، ایجاد یک منبع جامع اطلاعاتی برای مدیران حسابرسی داخلی با هر نوع حدود عملکرد است. ریچارد چمبرز رئیس انجمن حسابرسان داخلی آمریکا اعلام کرد این وب سایت با داشتن محتوای غنی و پیشرفته‌ی خود و فراهم کردن امکان جست‌و جوی آسان، به سرعت به یک منبع ارزشمند برای مدیران حسابرسان داخلی تبدیل خواهد شد.

گفتنی است امکان دسترسی به این پایگاه اطلاعاتی از طریق لینک www.theiia.org/AEC. برای سه گروه اصلی مخاطبان یعنی مدیران حسابرسان داخلی، اعضای تیم‌های کاری حسابرسان داخلی و ذی‌نغعان، ایجاد شده است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.