نرم افزارحسابداری صدگان

پاسخ به ابهامات مالیاتی بنیاد مستضعفان

0 825

حسابداراپ

رييس بنياد مستضعفان با بيان اين‌که بنياد از نظر اقتصادي عملکرد کاملا شفاف و روشني از خود به جاي گذاشته است.


محمد سعیدی ‌کیا  رييس بنياد مستضعفان در گفت‌وگوی تفصیلی با ایسنا، با بیان این مطلب تاکيد کرد: ماليات حق‌الناس است و از اين رو شرکت‌ها به صورت کامل ماليات عملکرد مربوط به سال‌هاي گذشته را پرداخت کرده‌اند.
اهم سخنان رئیس بنیاد مستضعفان را در زیر می خوانید.
*بنیاد مستضعفان اعتقاد دارد که مالیات حق الناس است و از این رو شرکت ها به صورت کامل و براساس صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی، مالیات عملکرد مربوط به سال های گذشته را پرداخت کرده اند.

پندار سیستم

*این که می گویند بنیاد مستضعفان یک دولت کوچک است قطعا صحیح نیست، زیرا بنیاد به هیچ عنوان در فضای سیاست گذاری نقش ندارد.
*بنیاد مستضعفان در طول ۱۱ سال گذشته یکی از شفاف ترین و دقیق ترین کارنامه ها در عرصه پرداخت مالیات را داشته است به طوری که ما از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴ بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت مالیات براساس حسابرسی داشته ایم.
*بنده در روزهای ابتدایی حادثه تلخ ساختمان پلاسکو اعلام کردم که بنیاد مستضعفان می تواند ظرف دو سال این ساختمان را بازسازی کند که البته این موضوع منوط به دریافت پروانه ساخت از شهرداری خواهد بود.
*طرح بنیاد مستضعفان این است که براساس استانداردهای روز و لحاظ کردن پارکینگ کنار این پروژه ساختمان جدید پلاسکو را بسازد که برنامه ریزی و مذاکرات در این رابطه ادامه دارد و پس از دریافت مجوزهای لازم ساختمان جدید با آیین نامه و مقرارت ایمنی کامل ساخته خواهد شد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.