نرم افزارحسابداری صدگان

سامانه خطایاب خودکار

1 2,328

حسابداراپ

به منظوربرطرف نمودن خطای (۱۰۰-) و (۱۰۳-) هنگام ارسال اظهارنامه می توان از نرم افزار خطایاب استفاده نمود.


سازمان امور مالیاتی جهت تکریم مودیان خود در حوزه الکترونیک اقدام به طراحی و راه اندازی این سامانه نموده است تا شما مودی گرامی بتوانید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل مشکلات پیش آمده سیستم خود را که باعث عدم ارتباط با سامانه‏ ها و یا نرم‏ افزار های سازمان امور مالیاتی شده است، یافته و با راهنمایی سیستمی برطرف نمایید.


بصورت کلی سیستم پشتیبانی از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

پندار سیستم

۱- نرم‏ افزار تحت ویندوز: در این بخش یک نرم‏ افزار تحت ویندوز طراحی و تولید شده است که وظیفه آن تولید یک فایل متنی حاوی اطلاعات فنی از سیستم کاربر می‏باشد.

۲- نرم ‏افزار تحت وب: در این بخش یک نرم‏ افزار تحت وب تولید شده است که وظیفه آن بررسی و آنالیز فایل تولید شده از نرم‏ افزار تحت ویندوز (در بخش اول) و ارائه راه‏ حل های فنی و راهنمایی هایی جهت برطرف شدن مشکلات سیستم کاربر است.

درصورتی که برای اولین بار به این سامانه مراجعه نموده اید ابتدا توسط لینک زیر (در قسمت دانلودها) نرم افزار خطایاب که تحت ویندوز می‏ باشد را دانلود و اجرا نمایید.

قابل توجه مودیان گرامی:

چنانچه روی سیستم خود کتابخانه دات نت فریم ورک ۴ را دارید نرم ‏افزار فوق به صورت پورتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و پس از دانلود قابل اجرا می‏باشد. چنانچه این فریم ورک روی سیستم شما نصب نیست باید ابتدا آن را از قسمت دانلود ها دریافت نموده و نصب نمایید.


 

اسناد قابل دانلود:

RAR File دریافت دات نت فریم ورک ۴
Exe File دریافت نرم افزار خطایاف خودکار


محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. شهرام می گوید

    به نظرم این نرم افزار خیلی مشکوک میاد!!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.