نرم افزارحسابداری صدگان

تمامی صاحبان مشاغل مشمول لایحه مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند

0 1,272

حسابداراپ

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش درخصوص بررسی جزییات لایحه مالیات بر ارزش افزوده ازمشمول شدن تمام صاحبان مشاغل در لایحه جدید خبر داد.

پندار سیستم


به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمدرضا پور ابراهیمی در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز کمیسیون جزییات لایحه مالیات بر ارزش افزوده که کلیات آن در جلسات گذشته تصویب شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز ماده یک لایحه مذکور با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سایر مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: در ماده یک لایحه پایانه فروشگاهی یا صندوق مکانیزه فروش، تعریف شده که بر این اساس پایانه ای شامل سخت افزار و نرم افزار با امکان اتصال به سامانه سازمان که قابلیت های لازم از قبیل ثبت خرید و فروش کالا و خدمات و هزینه را حسب نوع و اندازه فعالیت واحد کسب و کار دارد.

وی با اشاره به اشخاص مشمول این لایحه ادامه داد: تمامی صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) موضوع فصل چهارم باب سوم قانون مالیات های مستقیم و فروشگاه های زنجیره ای (اعم از حقیقی و حقوقی) مشمول این لایحه می شوند.

پورابراهیمی به خانه ملت گفت:مشمولان به ترتیبی که حسب اندازه و نوع فعالیت آن ها با رعایت ماده (۲۵) این قانون توسط سازمان اولویت بندی و اعلام می شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:کمیسیون اقتصادی در جلسات بعدی جزییات لایحه را به تفکیک بررسی و گزارش را برای بررسی در صحن به هیئت رییسه تقدیم می کند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.