- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

هفت کار کلیدی برای جذب مشتریان حسابداری

آموزش حسابداری

همه این کارها را انجام داده اید: در جامعه خود مشارکت کنید، با دیگر شاغلین شبکه تشکیل دهید، به هیئت مدیره سازمان های غیرانتفاعی بپیوندید و در انجمن های کسب و کار به سخنرانی بپردازید.


در این میان شما سه چیز درباره هرکسی که می بینید یاد می گیرید: آنها چه کسانی هستند، چه کاری انجام می دهند و کجا کار می کنند. این فوق العاده است: شما خودتان را برای کانال های کلیدی مشتریان جدید در صدر قرار داده اید. گام بعدی یادگیری هفت منبع اصلی برای مشتریان جدید است.


  1. کسب و کار با افرادی که ملاقات می کنید.

آن ها مالیات خود را ثبت کرده اند، تبلیغات “آمریکا میلیارد خودت را پس بگیر” بلوک H & R را دیده اند و می دانند که نیازمند داشتن یک حسابدار حرفه ای در کنار خود هستند. ممکن است از حسابدار خود راضی نباشند. شاید حسابدار رسمی آنها در حال بازنشستگی یا انتقال به شهر دیگری باشد. منطق می گوید: اکثر افراد، افراد حرفه ای خوب را پیدا می کنند و در بلند مدت با آنها کار می کنند. موقعیت ها تغییر می کند. اکثر افراد ترجیح می دهند با کسی کار کنند که او را می شناسند و به او اطمینان دارد.


  1. معرفی از دیگران.

حتی اگر آنها از رابطه با حسابدار رسمی خود راضی باشند کسانی را می شناسند که اینگونه نیستند. شاید همسایه آنها یک مدیر ارشد منتقل شده باشد. دوستان از همدیگر جدا می شوند و افراد به حسابدار جدید نیاز دارند. آنها شما را از نظر اجتماعی می شناسند و شما را فرد درستی می دانند. منطق می گوید: هر فرد آمریکایی به طور متوسط ۶۰۰ نفر را می شناسد (نیویورک تایمز). اغلب فردی در حال گذار است. آنها نیازمند راهنمایی هستند. این ماهیت انسان است که می خواهد کمک کند.


  1. دریافت کار از شرکتی که به آن تعلق دارید.

بسیاری از حسابداران رسمی به سازمان های غیرانتفاعی خدمات حسابداری ارائه می کنند. سازمان می تواند دلایل خود برای تغییر حسابداران را داشته باشد. شما ممکن است فکر کنید این بخش از کسب و کار توسط حسابداری در هیئت مدیره انجام شود. شما اشتباه می کنید. به خاطر قانون تعارض منافع سازمان های غیر انتفاعی معتبر معمولا از کسب و کار با شرکت هایی که مستقیما با اعضای هیئت مدیره مرتبط هستند منع شده اند.
منطق می گوید: چندین نامزد را باید قبل از انجام تغییرات در نظر گرفت. بسیاری از سازمان ها نگاه مثبتی به شاغلینی دارند که هم اکنون عضو هستند. آنها این ماموریت را درک می کنند. این امر باید سبب اجرا شود.


  1. معرفی به سازمان های دیگر.

رهبران سازمان غیرانتفاعی محلی شما همکاران خود و چالش هایی که با آنها مواجه هستند را می شناسند. اگر چه سازمان شما ممکن است از ارائه دهندگان خدمات حرفه ای حسابداری خود راضی باشد اما یک مدیر اجرایی همکار ممکن است به دنبال یک شرکت حسابداری جدید باشد. فردی در سازمان شما می تواند نام شما را پیشنهاد دهد.
منطق می گوید: مدیران سازمان غیر انتفاعی مختلف اغلب با هم همکاری و مشاوره می کنند.


  1. رویدادهای تغییر زندگی.

مرگ و طلاق شامل جابجایی پول هستند. افراد اغلب قبل از صحبت با مشاوران حرفه ای خود به  بحث درباره آنها با دوستان می پردازند. برای مثال یک طلاق قریب الوقوع می تواند به این معنی باشد که بانکدارانن باید هر دو امضا را روی چک های مشترک مطالبه کنند. دوستان ممکن است دشواری ها را ذکر کنند و قبل از اینکه موضوع را به صورت عمومی مطرح کنند به تهیه اوراق بپردازند.
منطق می گوید: تغییرات عمده زندگی که نیازمند جابجایی پول هستند اغلب نیازمند مجموعه اضافه ای از افراد حرفه ای مالی و حسابداری هستند که یا مستقل هستند و یا تنها منافع یک طرف را نمایندگی خواهند کرد.


  1. مشارکت در مباحث

. بسیاری از افراد وضعیت افراد مشهور را به شاغلینی ربط می دهند که صحبت می کنند و فرض می  کنند در زمینه موضوع متخصص هستند. سازمانی که با آن کار می کنید ممکن است پروژه ای داشته باشد کهه نیازمند پشتیبانی اتاق بازرگانی یا باشگاه های خدمات محلی باشد. شما ممکن است یک بازیگر مبتدی باشید که از اجرا و ایستادن لذت ببرید. هنگامی که از سایر سازمان ها بازدید می کنید به عنوان نماینده سازمان خود معرفی می شویدد و اعتبار حرفه ای شما در شرح حال شما ذکر می شود. منطق: در سایر بخش های جامعه شناخته می شوید. شما و اعتبارتان به نمایش گذاشته می شوید. افراد تحت تاثیر قرار می گیرند و فکر می کنند شما هم در زندگی حرفه ای خود توانمند هستید.


  1. برپا کردن یک سمینار

. شما ممکن است کسب و کار خود را با ارائه سمینارهای عمومی درباره تغییرات قانون مالیات ارتقا  دهید. این جلسات اغلب در یک مرکز محلی (احتمالا تیره رنگ) یا اتاق عملکرد هتل (بهتر) برگزار می شوند. اگر بهه یک موزه یا سازمان فرهنگی تعلق دارید ممکن است متعجب شوید که آنها فضاها را برای عملکرد نیز اجاره می کنند. منطق: برگزاری سمینار در سازمان فرهنگی شما به منزلت آن ها لطمه می زند. احتمالا در مرکز واقع شده و پارکینگ نیزز دارد!
کسب و کار از طریق مشارکت اجتماعی ربطی به فعال بودن و مانند یک فروشنده رفتار کردن ندارد. هدف شما افزایش حضور و بهره برداری از مزایای فرصت ها است.