نرم افزارحسابداری صدگان

هفت جمله که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

2 1,087

حسابداراپ

آموزش حسابداری

 

حسابداران به طور کلی از خطرات جانبی اجتناب می ورزند. شما قبل از صحبت کردن می اندیشید با این وجود ما برخی اوقات به صورت تصادفی چیزهایی را به مشتریان می گوییم و آرزو می کنیم کاش این جملات را نمی گفتیم. در اینجا چند مثال را بیان می کنم:

۱- فقط زندگی خود را با امضا انتقال دهید.

کسب و کار شما بر مبنای کمک کردن به مشتریان برای هدایت و بهینه سازی فرایند مالیاتی و کار تحت رهنمودهای دولت است. آنها شما را بخاطر تخصصتان استخدام می کنند. هنگامی که مشتریان امضا می کنند آنها تصدیق می کنند که هر چیزی که بالای امضایشان آمده درست است. آنها به شما اعتماد می کنند. حتی به حالت شوخی نیز کاری نکنید که آنها احساس دیگری پیدا کنند. بیان بهتر: “آیا هرچه را که تاکنون توضیح داده ام درک کرده اید؟ پس از این ما فقط یاید این فرم را پر کنیم و شما می توانید به کارهای خود بپردازید”.

۲-هیچکس مجانی کار نمی کند

 “میلیاردهای خود را به آمریکا بازگردانید” شعار غالبا شنیده شده تبلیغات تلویزیونی بلوک H&R است. شما با ارائه دهندگان کم هزینه رقابت می کنید. مشتریان حسابداری ممکن است درباره مبلغ چکی که برای شما می نویسند بپرسند بویژه هنگامی که یک چک بزرگتر برای دولت می نویسند. بیان بهتر: “هیچکس نمی خواهد برای دولت چک بنویسد مگر اینکه مجبور باشد. آنها فکر می کنند پولی را که به سختی برای بدست آوردنش تلاش کرده اند از دست می دهند. شغل خودتان را در نظر بگیرید. به شما دستمزد و برخی اوقات انعام پرداخت می شود. اگر شرکت سال بدی داشته باشد و پول از دست بدهد شما کماکان سزاوار دریافت دستمزد هستید چرا که شما به خوبی سال قبل کار کرده اید. در کسب و کار من هم موضوع همین گونه است”.

۳-شما درک نخواهید کرد

 شما در حیطه پیچیده ای کار می کنید. IRC در سال ۲۰۱۳ ، ۷۳۹۵۴۴ صفحه را پر کرد. برخی اوقات مشتریان قضاوت شمارا زیر سوال می برند، به ویژه اگر چیزهایی درباره راهبردهای مالیاتی از تلویزیون شنیده باشند. این موضوع آنها را وسوسه می کند تا با گفتن “احمق نباش” یا “شما یک ابله هستید”. شما برای آنها کار می کنید حتی اگر دشوار باشد. بیان بهتر: “من درباره راهبردی که فرمودید شنیده ام. انتظار می رود آنها یک حکم صادر کنند اگرچه ما نمی دانیم چه موقع. من فکر می کنم عمل طبق چارچوب هایی که آنها قابل قبول می دانند یک راهبرد ایمن تر است.
گزارش ویژه: تجارت الکترونیک و مالیات بر درآمد
شرکت های دولتی به صورت فزاینده ای در تعامل یا مشتریان در یک ایالت قرار می گیرد در حالی که فاقد هیچ یک از تماس هایی است که به صورت سنتی به فروش کالاها یا عملکرد خدمات مربوط است. این گزارش ویژه از تامسون رویترز به برخی از مسائل مالیات بر درآمد می پردازد که از این معاملات تجارت الکترونیک حاصل می شود.

پندار سیستم

۴-آیا آنها کماکان مشغول کسب و کار هستند؟

مشتری شما در فکر تغییر شرکت ها است. آنها یک رقیب را ذکر می کنند. اینکه شما با صبر خود کار بزرگی برای مشتریانتان انجام داده اید چندان پوشیده نیست. شما سخنی تحقیر آمیز درباره شرکت دیگر می گویید. این امر سبب کوچک شدن شما می شود. بیان بهتر: آنها شرکت خوبی هستند. لطفا بخاطر داشته باشید که من و شما مدتی طولانی با هم کار کرده ایم. من کسب و کار شما را می شناسم و ما یکدیگر را درک می کنیم. این یک مزیت ارزشمند است و دشوار است که به آن ارزش پولی بدهیم”.

۵-می توانید صبر کنید؟

شما از در خارج می شوید و یک مشتری شما را صدا می زند. شما این را می گویید یا حتی می گوییدسریع تر. شما ممکن است فراموش کرده باشید چه کسی برای چه کسی کار می کند. مشتری شما ممکن است فکر کند برای زمان شما پول پرداخت می کند درحالی که شما به آنها توجه کاملی ندارید. بیان بهتر: “من قصد دارم با یک مشتری ملاقات کنم قبل از اینکه برای حسابرسی ظاهر شوند. می توانید درک کنید که اکنون مجبورم بر نیاز آنها تمرکز کنم. اگر فوری باشد می توانم پس از ترک ساختمان از داخل خودرو با شما تماس بگیرم یا می توانیم قراری را برای فردا صبح هماهنگ کنیم.

۶-چه کسی قرار است بداند؟

این نسخه “نپرس، نگو” مشتری شما است. شما احساس می کنید آنها همه چیز را به شما نمی گویند. فکر می کنند لو نمی روند. با این حال نام شما در نزدیک نام آنها در فرم ها امضا شده است. شما نیز در خطر هستید. بیان بهتر: “آیا شما هم یکی از ۵/۹ میلیون نفری هستید که به تماشای افراد مورد علاقه در CBS می پردازند. شما می دانید نمایش چگونه با این عبارت آغاز می شود: شما تحت نظر بوده اید. دولت دستگاهی داد… اگر کسی دستگاهی مانند این داشت فکر نمی کنی همان IRS باشد؟ هیچکس نمی خواهد مورد حسابرسی قرار گیرد. آیا چیزی هست که به من نگفته باشید؟”

۷-آنها هنوز مچ من را نگرفته اند.

شما در یک عصر آفتابی جمعه در حال خوبی هستید. مشتری شما راهبردی را که پیشنهاد داده اید زیر سوال می برد. فکر می کنید برای آنها مناسب است اما احساسی شبیه لذت دارید. این یک اشتباه است. این عبارت نشان می دهد که شما کارهای زیادی انجام داده اید که شما را در طرف اشتباه قانون جای می دهد. مشتری شما استدلال می کند: “اگر او سقوط کند من هم سقوط می کنم”. بیان بهتر: “این یک راهبرد خوب و قابل قبول برای صاحبان کسب و کار در جایگاه شما است. پایه های محکمی در قانون مالیات دارد. اگر بخواهید می توانم وارد جزئیات شوم.
احتمالا شما به اندازه کافی باهوش هستید که از هرکدام از این عبارات استفاده کنید با این حال موضوعات از قلب لحظات خارج می شوند. هنگامی که گفته شوند نمی توانید جملات خود را پس بگیرید. در واقع زمان به عقب باز نمی گردد. پس مراقب باشید تا با جمله های احمقانه مشتریان حسابداری خود را از دست ندهید.

 


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. احمد نورمحمدی می گوید

    این ترجمه ارزشی ندارد .
    با حال و هوای کشور ما همخوانی ندارد .

  2. irfinance@ می گوید

    بنده نیز مواقفم ترجمه متاسفانه ضعیفی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.