نرم افزارحسابداری صدگان

شرایط ارسال اظهارنامه الکترونیکی سال ۱۳۹۵

0 1,075

حسابداراپ

شرایط ارسال اظهارنامه الکترونیکی برای مودیان حقیقی، حقوقی و تشکل های قانونی درسال ۱۳۹۵به شرح ذیل اعلام می گردد:



۱- مودیان حقیقی: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه این دسته از مودیان در صورت تکمیل ثبت نام الکترونیکی امکان پذیر می باشد. در خصوص واحدهای مشارکتی جهت عملکرد ۱۳۹۵ تنها تکمیل یک اظهارنامه کافی است. نیازی به ارایه اظهارنامه انفرادی به تفکیک شرکاء نمی باشد.

اطلاعات شرکاء در واحدهای مشارکتی از سامانه ثبت نام شماره اقتصادی بارگزاری خواهد شد. لذا در صورت عدم ثبت اطلاعات این سامانه (از جمله اطلاعات شرکاء…) در ثبت نام شریک اصلی حتما نسبت به تکمیل آن در سامانه ثبت نام اقدام نمایید.

۲- مودیان حقوقی: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه این دسته از مودیان با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور و کد رهگیری پیش ثبت نام و در صورت تکمیل اطلاعات ثبت نام امکان پذیر می باشد. بنابراین ضروری است مودیان حقوقی نسبت به تکمیل ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه اینترنتی عملیات مالیاتی مودیان به نشانیhttp://tax.gov.ir اقدام نمایند.

تذکر: چنانچه زمان ارسال اظهارنامه الکترونیکی کدخطای ۵۰۴ را دریافت می کنید به مفهوم عدم برقراری شروط بالا برای ارسال اظهارنامه می باشد.

لذا با عنایت به این که سیاست و برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اخذ الکترونیکی اظهارنامه ها، بدون نیاز به مراجعه حضوری مودیان به واحد های مالیاتی می باشد و ارائه الکترونیکی اظهارنامه مودیان، مشروط به تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی به شرح فوق الذکرمی باشد، مودیان گرامی هرچه سریعتر و قبل از فرا رسیدن روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

پندار سیستم

به اطلاع می رساند ارسال اظهارنامه الکترونیکی در منابع اشخاص حقوقی و حقیقی (مشاغل) و اجاره املاک برای عملکرد ۱۳۹۵ و میانسالی ۱۳۹۶ ابلاغ شد:

اظفا بروی لینکهای زیر کلیک کنید:

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی


نکته مهم: تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه ۱۳۹۶ و برای اشخاص حقوقی و اجاره املاک تا پایان تیر ماه ۱۳۹۶ می باشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.