نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه شماره ١٥چگونگی نقل و انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی از سایرصندوقها

4 3,887

حسابداراپ

بخشنامه شماره  ١٥سازمان تامین اجتماعی چگونگی نقل و انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی از سایرصندوقها به صندوق تأمین اجتماعی  را تشریح میکند.


پندار سیستم

جهت دریافت این بحشنامه اینجا کلیک کنید.



محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. حسین می گوید

    باید صندوقی که پول ما این مدت نزدش بوده مابه تفاوت را به تأمین اجتماعی پرداخت کند و نه فرد بیمه شونده.
    این چه ظلمی است که میشود. من ۱۷ سال اجباراَ بعنوان کارمند سازمان گسترش به آینده ساز حق بیمه پرداخت کردم، و باز اجباراَ ۱۶ سال هم به تأمین اجتماعی به صورت دولتی و خصوصی پرداخت کردم! حال که بازنشسته شده ام تأمین اجتماعی میگوید برای انتقال سوابقت باید مبلغ بسیار بالایی که از توان من کارمند بازنشسته خارج است به تأمین اجتماعی پرداخت کنی. پس از ۳۳ سال خدمت هنوز پس از یک سال یک ریال بازنشستگی از هیچکدام از این دو صندوق دریافت نکرده ام و واقعاَ مستأصل و بیچاره شده ام شما را به خدا و پیغمبر اگر کوچکترین ایمانی وجود دارد راه حلی پیش پای ما بگذارید.

  2. سعیده می گوید

    اینجانب نیز ۲۰ سال پیش بیمه آینده ساز بودم و الان که قصد انتقال سوابق را به تامین اجتماعی را دارم، ۱۸درصد حقوق فعلی خود مبنای محاسبه مابه تفاوت از آینده ساز به تامین اجتماعی در نظر گرفته میشود که مبلغ بسیار زیادی است . من نیز دست به دعا برداشته تا مسئولین فکری بابت این اجحاف در حق کارگر نمایند . اگر راه حلی هست به اینجانب اطلاع دهید . متشکرم

  3. ساری می گوید

    بنده هم با ۱۱ سال سابقه رسمی آموزش و پرورش انصراف داده و الان ۵ سال سابقه در شرکت خصوصی تامین اجتماعی هستم . برای تغییر صندوق از بازنشستگی کشوری به تامین اجتماعی ما به تفاوت بسیار بالای را پرداخت کنم.که اصلا با منطق جور در نمیاد و واقعا ظلم بسیار بزرگی هست. امیدوارم دولت و مجلس مستخدم را از پرداخت ما به تفاوت انتقال بین صندوق ها معاف کنند. امیدوارم صدای تظلم خواهی ما را به گوش مسئولین برسانید.

  4. ثریا می گوید

    با سلام. من هم همین مشکل را دارم. پیشنهاد میکنم با هم نامه ای به مجلس بفرستیم برای حل این مشکل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.